Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 242 ggr
Cristine
0

Telefonkö

Vad gör du när du sitter i en sådan?

Ritar streckgubbar, biter på naglarna, skriver här, sjunger…?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Afturelding
0

Samma sak som jag skulle gjort om jag inte satt i kö. Jag sätter alltid på högtalaren så att jag hör om jag kommit fram.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Caroline L
0

Jag sätter också på högtalaren och gör andra saker, tills jag hör att jag börjar närma mig :)

zabelle
0

Jag avskyr telefonkö så jag lägger oftast på luren och provar igen vid ett senare tillfälle.

Zabelle   

Maria
0

Ofta har man ju bärbara telefoner numera och då låser jag fast den mellan axeln och kinden och gör annat under tiden😉

/Maria

Anders 50
0

Knappar in 5:an när det är upptaget. Till en del funkar det inte, så då lägger jag på och försöker igen om det inte är många före.

Men det är sällan det är så lång kö till dem som jag har ärende.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Intehärutandär
0

Jag ringer ytterst sällan och då nästan alltid vänner eller släkt. Ett par ggr per år hamnar jag i tfnkö och då sätter jag nog på högtalaren och muttrar. :)

[Mustangcab]
0

Sitter vid datorn och surfar😃

stina63
0

Jag blir irriterdad när jag ska ringa. Först så får man olika val att välja. Efter de fpr man nya val igen. Osv tillslut så står man i kö. Om jag inte har hunnet lägga på luren haha

chik
0

Det är längesedan jag satt i telefonkö..Men jag sitter väl o hoppar med benet o trummar med fingrarna o hoppas att jag inte blir bortkopplad..

Lena.P är jag i verkliga livet.