Godmorgon, torsdag 13 mars
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morning! Sol i dag också :o) Ha en skön torsdag!
Zabelle
Godmorgon! Här är sol och lite kallt, känns det som. Bara en grad plus känns kallt efter de tidigare varma mornarna.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon. Här är 3 grader just nu men en strålande sol är på väg så det kommer nog bli ganska varmt idag gissar jag.
/Maria
God morgon!
Vi har också soligt, och på eftermiddagen ska vi ha 12 grader.
I eftermiddag ska jag titta på film och tills dess ska jag skriva en inledning. Och så ska jag baka bröd.
Ha en bra torsdag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon.
-4 och sol. Lite mer kaffe, sen fortsätta köra undan grenar i trädgården.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God morgon!
Vi har haft en kall natt men nu lyser solen så vackert.
Inget annat inplanerat än ärenden på sta'n, sen blir det fria aktiviteter😃
Ha en fin dag🌺
God morgon
Underbart solen skiner ännu, Men man får passa på njuta för till helgen ska vintern komma tillbaka igen, Har en ledig dag ska njuta av solen. Sticka till stugan kolla läget sitta där ha de skönt,
Ha en skön torsdag
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God eftermiddag 🙂
Jättefin dag, solig och 12,8 plusgrader, men ack vilken hård och isande kall vind. Samma jacka och handskar som när det vär 5 minus behövde jag när jag var ute.
Fåglarna tycker att det är vår ändå, jag har sett bofinken och hört honom förstås, men han är lite blyg ännu, så jag kom inte nära nog för att fota. Samma med stararna jag såg, de stack innan jag hade kommit inom håll för kameran.
Jag såg också några tofsvipor långt bort och skrämde upp en flock ringduvor uppblandad med några kajor.