Ditt vänstra öra.".
blir hett, tror du att de talar illa om dej. Får du sju svåra år om du tappar en spegel?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nej, tror inte på skrock. Mormor tycker inte om att jag lägger nycklarna på bordet. Min gamla dagmamma brukar säga att någon tänker på henne om hon får hicka. :)
Har aldrig hört det innan. Spegeln har jag hört om. Tror egentligen inte på skrock, såvida det inte är något som är bra att tänka på som att "inte gå under stegar" osv.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
I Spanien finns inte rum nummer 13 på hotellen.
Nej, nej, jag är inte skrockfull🙂
/Maria
Det vore konstigt om det inte stämde på någon. 😃 Men jag känner mig inte orolig.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag år inte speciellt skrockfull av mig tror jag.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Det enda jag inte gör är lägga nycklarna på bordet, gå under en ztege gör. jag inte heller för det är så urbota dumt.
Som du säger Christin så är det vissa saker jag inte gör, att gå under en stege funderar jag innan jag gör - det kan ju ramla ner något när jag gör det!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag tror inte alls på skrock. Jag är övertygad om att skrock är så kallade "självuppfyllande profetior", alltså att den som tror på skrock fokuserar så starkt på det att det blir så som personen befarar för att hon/han får det att gå på det viset.
Om det kliar i handen så kommer det pengar. 😃