Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 355 ggr
aggeelin
1

Godmorgon, torsdag 6 mars

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Här har vi sett en fantastisk soluppgång. Ett stort rött lysande klot steg över trädtopparna, fantastiskt! :)

Nu är frukosten på väg ner i magen och sen är det dags för jobbet.

Jag önskar er en fin dag!

Afturelding
0

God morgon!

Inte blev det sol igår inte. Och förmodligen inte idag heller. 

Det är samma sak som vanligt som gäller här idag. Läsa och skriva. Men jag ska även baka bröd och göra en sats piroger att lägga i frysen. Min man har kort dag idag, och det är nog tur det med tanke på hur trött stackarn var idag. Katterna har lekt hela natten och rivit ner saker, och sen började grannens väckarklocka ringa 05.15 (jag tror att han har den stående på golvet).

Min bästa vän fyller år idag också, så jag ska hitta på något roligt att skicka till henne (hon bor c.a 70 mil bort).

Ni får ha en bra torsdag 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anders 50
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Ingen synlig soluppgång här, grå himmel. Kallt har det varit inatt, -5 grader så det var rejält med is på bilrutan i morse.

Och som de sa i lokalradion i morse: "Idag är det första torsdagen i mars!"     😃

Katterna kollar in nya hunden. 😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

God morgon

Skönt nu börjar jag bli bättre friskare. Men får stanna hemma lite till.

Härlig bild Anders 🙂

Toyan
0

God morgon!

Efter en natt med minusgrader så kikar en lite blek sol fram, bra promenadväder idag🙂

Så fina katterna är Anders, härlig bild🙂

Ha det gott alla trevliga LK:are🌺

zabelle
0

#4 Krya på dig Stina! Tillbaka på jobbet efter magsjukan. Känns bättre idag. Jag ska lämna in min bil på första service efter jobb, ska be dem byta till sommarhjul när bilen ändå är där. Skulle det bli snö får jag ta makens bil :) Men det blir det väl inte…. Ha en bra dag allihop!

Zabelle   

Toyan
0

Sina..självklart önskar jag också dig god bättring😊

[peter54]
1

God eftermiddag 🙂

Här blåser det så att det är svårt att stå upprätt, men det för det goda med sig att det blir luckor i molntäcket så att solen tittar fram nu och då.

Ingen större fart vid fågelbordet nu. Det är mest de fåglar som bor på eller i anslutning till tomten som frekventerar utbudet. Till dessa "homies" hör två par domherrar.

Intehärutandär
0

#2 Visa gärna upp bakandet i MatbrödiFokus. 😃

Här var det så fint, ljust (ej sol) i förmiddags. Nu är det grått och blåsigt. Vårvindar. Jag hann iaf kratta gräset från grus lite grann. 

Och tänka på allt annat trädgårdsarbete som ska göras snart. Fick pynta farstu-bordet igår åtminstone. Ingen tomte eller ljung mer. Frågan är om man vågar sätta ut levande blommor ännu.

fotokrafs
0

God dag! Fina bilder. Krya på dig Stina

zabelle
0

#3 Underbar bild på katterna. Om blickar kunde tala… Är det Arne till höger?
Vårvädret ska fortsätta i helgen enligt väderleksrapporten, ska städa bort vintern från täppan i morgon.

Zabelle   

aggeelin
0

Här har varit sol och fint idag!! Och vid 18-tiden idag var det fortfarande ljust ute.

Anders 50
1

#11 Ja. Nya hunden överraskade dem så de flydde upp i äppelträdet, och där satt de medan jag släppte in hunden i huset och hann ut med kameran. 😃

Bra att de lär sig att det kan finnas hundar som inte är så kattvänliga som deras andra tre kompisar.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

fotokrafs
1

Det blev bio ikväll. Gravity 3D Kul att göra något annat..
det har varit mycket jobb och flytt senaste tiden, speciellt för maken. Imorgon åker vi ner till Gbg igen så jag måste packa lite lådor och fixa med matsäck

Kram och sov gott LK:are