Godmorgon, måndag 3 mars
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!! Men februari har redan varit ;) aret gar redan fort!
God morgon!
Jag är irriterad idag. Den enda som blev kvar i min grupp skulle ha mailat mig igår och bifoga det hon skrivit, men det har inte skett. Och vi ska vara klara idag!
Och annars ska jag… Tja. Någonting. Skriva blogginlägg kanske (länk här nedan!).
Det är snö också.
Hoppas ni får en bättre måndag än jag 😕
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Det ser ut att vara en slemmig dag ute, idag också. Jag måste skynda iväg till jobbet och sätta fart.
Vi ses senare -- ha en fin dag!
God morgon! Måndag och halvledig ska på jobbkurs på eftermiddagen. Önskar er en trevlig måndag!
Godmorgon!
Tråkigt väder, +2. Snön som kom igår är borta. Lite solsken vore inte så dumt.
Har ingen plan för dagen, men det löser sig! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God middag!
Här föll det snö igår kväll, men nu är den borta och det är bara blött och slabbigt, 5 plus.
#4 Krya på dig stina.
Har inga bestämda planer för dagen, tar det som det kommer.
Ha en fin dag oavsett väder🌺
Tack Toyan. Nu ska jag lägga mig,. Tror jag har feber får nog stanna hemma i morgon. halsen river. Jag har drucket cristine dunderdricka Och kokat även infärsdricka-.
Natti natti
Gokväll!
Har haft flyt idag! Ringde vårdcentralen strax efter 9 och fick komma 10.30! Fick en remiss för gastroskopi!
Tittade in hos veterinären innan jag for hem för att få tid att kolla nya vovvens rinnande ögon och fick komma 13.30!
Och hittade en fin fläsklägg + kålrötter på affären! 😃
Fast det blev nog lite mycket rotmos och fläsklägg i magen känner jag…
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Gokväll, dax att träna lite styrketräning, sitter för mycket vid datorn. Både hemma och på jobbet.
*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…
Tränar du hemma?
Jepp, dvd på bärbar är supernajs och jag har köpt ett hantelset för styrketräningen och yogamatta. Perfekt när jag nattat barnen, billigt också.🏆
*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn…