Godmorgon 20/2
Ingen morgontråd?
Godmorgon på er allesamman.
Idag ska jag iväg på mammografi och efter det till en optiker.
"Klämma pattarna" är väl ingen hit😃 men att besöka optikern ska bli både spännande och trevligt tror jag.
/Maria
Godmorgon!
#1Vi skrev samtidigt så jag gjorde om min tråd.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#1 Aha, 😃
/Maria
God morgon!
Det ligger nästan 5 cm snö här idag. Och vi ska ha minusgrader hela dagen så det lär inte vara borta förrns i morgon.
Och jag ska som vanligt läsa och sy. Försöker intala mig själv att jag snart är klar, men det tar sin tid 😃
Ha en bra torsdag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon vackra själar :) Aj aj "klämma pattar" d är ingen hit så lycka till .. Tycker personligen att det gör riktigt ont..och då klämmer man "taxöron" på mig..så d tar några sekunder efter innan dom får form sas "fniss" Nog om bröst! Snöat hela natten och d ser vitt å fint ut på mark och träd! Önskar er en härlig torsdag " viink"
vaknade till en vit utsida.. både katten o jag surar på insidan.. 😟 Jag vill ha vår.. Igår gjorde jag en snabb runda i trädgården och mina rosor har börjat få små, små blad.. så jag vill inte ha mer minusgrader här..
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

God morgon!
Snö har vi fått här också, men det är i alla fall mildväder.
Ska ut på stan idag och luncha med en vän, ska köpa en present också, alltid huvudbry med vad man ska köpa🤔
Ha en härlig torsdag allihopa🌺
Om det är en mindre present så brukar jag kolla in Kahls kaffebutik, de har massa goda kaffesorter, tesorter småkakor och brukar ha små presentförpackningar..
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Godmorgon!
Är nyss hemkommen från en skön promenad i skogen. Allt är så fint när det är täckt av snö igen ^^
Verkar som jag är den ända som är glad av den nykomna snön?
#8 Nej da här är en till som älskar snö:-)))
#8 Nej jag tycker om snön, men jag är inte jättepigg på att vara ute i golvlång chiffongklänning i slask på lördag 😉
/Rebecca
#9 #10 Vilken tur att jag har några att dela min glädje med! ;D
Aftureldig, Du kan ju alltid gå i platåskor så inte klänningen når till backen? 👍
#11 Haha, jag har ett par klackar på 11 cm (som jag "bara" blir 190 i) i skohyllan, men de är stiletter och därför inte särskilt anpassade till slask de heller 😃 Får be min man att bära mig till och från bilen helt enkelt!
/Rebecca

#7 Tack för tipset Mooniq. 🙂Den butiken finns tyvärr inte här, brukar titta in när jag hittar nån.
God eftermiddag!
Var på väg att skriva här tidigare idag, men då kom Oskar på besök, han fick inte va på dagiset för han snorade, lite löjligt tycker jag, det gör väl alla barn nu.
#0 Då har du haft en klämmig dag… Hoppas de inte blev fööör utklämda så det går som på bilden. 😂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Vilken bild😛
Kändes nästan så i alla fall😉
/Maria
God kvälls på er Jag är långledig nu över helgen, Så skönt så skönt. Imorgon ska jag på fest igen. Väninna har fyllt 50 år. Så de blir fest igen. Ha en skön underbar torsdag
God kväll!
Haft 2 seminarium idag, trött i skallen! Samt veckohandlat.
Nu tar jag helg, ny kurs börjar på måndag, så pluggfri helg, skönt.
Imorgon blir det stan, passa på att miljöträna Roxy 🙂 Bara bra!
kollat på djurskyddsinspektörerna, fy sjutton för dem som plågar och missköter sina djur. Blir så arg.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.