Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 278 ggr
Cristine
1

Högfärd

En väninna har gift sig med en man med titel och han är vän till den spanska kungafamiljen. Hon har blivit som förbytt…så olidligt högfärdig, jag tycker synd om karlstackarn. Hon kommer att bli utan de riktiga väninnorna. Känner du någon somblivit högfärdig av någon anledning?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
1

Känner till sådana gör jag, vet om flera som fått en fin titel på jobbet som gjort dem lite märkvärdiga. Likadant med ingifte eller liknande till högre status, det kan förändra folk.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
2

Sorgligt att det blir så..

chik
3

Hoo'.

Nä gör jag inte…

Skulle jag aldrig klarat av..😂

Lena.P är jag i verkliga livet.

snigelpiga
3

#0 När mina snigeln antenner känner av något sånt av någon. Då vänder jag "kurs" åt andra hållet.
Sakta men säkert.

[Mustangcab]
0

Jadå en kamrater till mina bröder blev tjänsteman och då sa han att han aldrig mera skulle hälsa på en arbetare.

zabelle
1

Nä, jag känner ingen som blivit högfärdig.

"Samma fötter man trampar på, när man är på väg upp, de kan sparka dig i ändan när du ramlar ner"

Zabelle   

Cristine
0

Hehe hon tyckte synd om mej för att jag blivit en grå mus, och jag tyckte synd om henne för att hon hörde av sig efter tre år bara för att skryta och att hon tappat sin vänlighet omtänksamhet och kärlek till andra

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Nej jag känner ingen som blivit så högfärdig.

/Maria

flisan708
0

Ja känner och sett flera som blivit det. Men det är inga jag umgås med mera. Begriper mig inte på sånt där.