Bowling
Gillar ni att bowla?
Vi har och bowlade idag. Gick dåligt första halvtimmen/första rundan haha men sedan andra gick det betydligt bättre, började komma in i det, riktigt länge sedan jag bowlade sist. Det är skoj! 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Älskar att bowla 😃
Bowla är kul, blir oftast på afterwork eller andra events med jobbet bara, det är inget jag själv planerar som nöje.
be inte om hjälp om du inte vill ha den
Vi bowlar ibland, det är kul! Fast jag brukar förlora, mina kompisar är duktiga och har bowlat mycket.
Zabelle
Vet ej om jag gillar det, för jag har aldrig testat.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag har heller aldrig bowlat i hela mitt liv🙂
/Maria
#4 & 5 Det borde ni prova, det är riktigt roligt!
Zabelle
#3 samma här 😃 mina vännerhar bowlat sedan barnsben så jag torskar alltid, blir överlycklig om jag kommer näst sist i vanliga fall haha
#4 & #5 Då har ni missat något skoj 😃
#7 Jag förlorade idag haha Men inte med så mycket poäng som tur var 😉 Kommer igen nästa gång haha fast kommer aldrig vinna om Jennifers kille är med (som han var idag) haha
Det är roligt att bowla men svårt tycker jag. Det blir lite hur som helst med resultatet, ibland går det bra andra gånger inte.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#9 Håller med 😛
Senast jag bowlade hoppade handleden ur led med någon centimeter. Mindre roligt, men annars älskar jag att bowla. 😃
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Jag bowlade i >
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Bowla är kul, tyvärr blir det för sällan..
jag har lärt mig man ska inte hålla på samtidigt som
väldigt manliga män i gredelina siden-skjortor kastar bollarna
det tar det på väldigt allvar 😃
det finns ju barn-banor..inbyggda på ngt sätt (?)
då försvinner rännorna ! 😮🤔
eg. borde väl vuxna nybörjare få spela med de reglerna också?
det går halvbra för mig, blandar strikar med rännor
bägge med ett garv
lite retligt var det, en gång jag spelade med brorsonen, mitt på dagen .."ensamma"
då satte jag 5-6 strikar i en serie (när ingen såg på) !! 😡
å när jag spelar med kompisarna, blir det ca 2 strike på en kväll.. 😃
penke
Bowling är jättekul.👍
Det är en sport som alla kan delta i utan att man måste träna en massa innan. Klot och skor ingår ju när man hyr en bana, så man behöver inte skaffa utrustning heller.
Kul familjenöje eller jobbarkompis-dito. I min sons klass var det under en period jättepopulärt med bowlingkalas.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
#14 Vissa bowlinghallar tar en liten summa för skorna tyvärr. Där vi var idag ingår det dock, vilket är toppenbra 🙂
Jag tycker det är jätte roligt! önskar dock att jag gjorde det oftare än vad jag gör… blir typ en gång per år :/