Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 654 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, fredag 24 januari

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Afturelding
0

God morgon!

Ingen förändring i vädret, -9 och snö.

Idag ska jag fylla tårtor. Bottnarna blev perfekta igår, och sen ska de dekoreras imorgon. Det ska även städas lite mer, plockas undan.

Och tja, så mycket mer blir det nog inte idag. Maken slutar tidigt idag.

Önskar er en bra fredag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Intehärutandär
0

Här ska också göras tårtor. Lägger nog ihop en smörgåstårta och en opera. Eller något med choklad.

stina63
0

God morgon

Ny dag nya möjligheter. jag ska jobba helg. Igår så kastade jag lite papper kartonger som jag inte har kastat innan. Förstår inte varför de ska vara så  mycket. En del saker som man köper är så inplastade så man måste ha en sak för att klippa upp.

Men jag önskar er alla en skön helg

Mooniq
0

Måårning!

Ännu en lat morgon men ska snart åka iväg till ett äldre par o hjälpa dem med lite inköp och diverse. Sen blir det såklart en fika o lite skvaller, alltid kul. Vädergudarna envisas med minusgrader, jag o katten härdar ut 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
0

Här snöar det idag. Sitter hemma och jobbar på fm medan tvättmaskinen jobbar, blir nog kvar länge på jobbet på em.

Och vad ska jag hitta på att äta ikväll tro?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
0

aggeelin

jag har snöat in på soppor, goda krämiga broccoli & blomkålssoppor, gott när det är kyligt ute. 

Igår gjorde jag Kalops i slowcookern, helt underbart gott 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Eller förmiddag kanske det är hihi. Sitter och äter frukost, njuter av att det är fredag! Blev sen frukost idag menmen. Kyligt ute och se vad dagen har att erbjuda idag 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Godkväll!

Har haft fyra arborister här idag som har "friserat" mina fyra Askar här på tomten. Jag fick nästa svindel bara av att se på från marken.

Kul att se hur de kapade av grenar som hängde över tak och elkablar i småbitar och fick ner dem utan att de skadade något.

Roligast var att slippa betala dem! 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Anders 50
0

.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

KaiPon
0

Jävla helvete. Dagen började bra. Hade jättekul med Änglarna. Sen kom smset från pappa. En av familjens hundar får somna in på måndag. Var beredd på att detta skulle hända, han är 14 trots allt, men har ändå gråtit floder i en halvtimme. Var absolut inte beredd på att det skulle ta så hårt.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/