Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 987 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, söndag 19 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er!

Nu är jag uppe och nattsuddar igen så till morgondagen blir det sovmorgon! Jag vill passa på att önska er en härligt fin söndag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Tack Agge nog vill jag ha lite sol idag är nu less på det gråa vädret. Det har varit fint när det börjat ljusna men sedan har det dragit ihop sig och mörknat!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Lillmatten]
0

God morgon! :) Jag hoppas på att det blir lika fint väder idag som igår då det var strålande sol!  ^^

Fridaaaa
0

Morgon!

Blåser ute 😕 Men ska göra klart ett arbete, så kanske inte gör så mycket 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[elmaek]
0

Morgon!

Länge sedan jag var inne här… hehe! Jag har varit hundvakt över natten och kommer vara det i cirka 6 timmar till :) Om 2 timmar blir det en längre promenad och senare ska jag organisera i mitt rum, kläder ska in i byrån och ett hyllplan ska städas och lite så.

aggeelin
0

Godmorgon igen!

Här ser det kallt ut, ute och snön därute går på tvären.

Nu blir det en sen frukost med tårta till. Vi  firade sonen igår och det finns rester.

Anders 50
1

Godmorgon!

Blåser ishavskyla ute! Räcker att närma sig ytterdörren så springer katterna och gömmer sig! 😃

Arne är bakis idag…han däckade i soffan igår!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

flisan708
0

God förmiddag! -6 och det snöar som vanligt. Ska iväg och jobba kväll idag. Kul med nytt jobb men det är mycket att sätta sig in i med allt. Allt tar sån tid nu i början men det kommer bli bättre i längden. Omställningen att gå från natt till dag jobb har gått bra. Känner att jag mår bättre redan. Nu hoppas jag på att förkylningen ska försvinna snart. Önskar er alla en riktigt skön söndag!

aggeelin
0

#7 Det är mycket bättre för kroppen att jobba på dagen - skönt att du hittat dagjobb som du är  nöjd med!

Toyan
0

God middag.

Trevligt med 2 trådar.

Så fina husdjur i tråden 🙂 stackars Arne som är bakis, hoppas han piggat på sig😉

#7 Krya på dig flisan.

citytjejen
0

God dag!

Söndagar är härliga! Jag är utvilad, vi har storhandlat och jag ska städa lägenheten och sen svettas i crosstrainern på gymmet!

Och sen lite hemmaspa på det!🙂

Härliga vinterbilder längre upp i tråden! ✨

/Christina