Godmorgon, fredag 17 januari
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon 🙂
Kallt idag, här är 17 minus, så ungarna måste ha överdragsbrallorna på till skolan, inte poppis 😉
Godmorgon! :)
Idag har jag haft sovmorgon så nu har jag äntligen sovit ut! :)
Här är det 7 minus och det snöar inte. Skönt. Nu är det dags att stoppa frukost i magen och sen iväg till jobbet.
Önskar er en fin dag!
Godmorgon. I Göteborg var det "bara -1" men det småsnöade och blåste på diagonalen och jag lovar att det kändes som Sibirien, haha.
/Maria
#4 Känns isande kallt här också - jag har varit ute och skottat.
#5 Stackars dig…
/Maria
God morgon!
Här är det -11 och snöfall, precis som alla andra dagar 😃 Men det känns väldigt mycket kallare inne jämfört med igår!
Idag är det sömnad som gäller igen. Handsömnad tar sin tid.
Vi önskar en bra fredag, jag och Esme!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God morgon! Jag är hemma idag, Funderar på att gå igenom lägenheten och försöka hitta saker att göra mig av med eller packa ner i flyttkartonger. Det lutar mot att vi kommer flytta till mindre lägenhet så det gäller att rensa ut en hel del onödiga pryttlar. Kanske skulle ta och ha en loppis… Vi borde lägga ut vår lya till försäljning snart, så det vore ju en idé att snygga upp lite också. Skönt med fredag. Hoppas på utflykt imorgon
God förmiddag!
- 3 och snöstorm! Lätt att hålla sig inomhus idag. Blir en matlagnings och städ-dag idag.
#7 Välmående kisse! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God dag! Vaknade mitt i natten som vanligt lade mig igen5.55 och vaknade kl 10-00. Äntligen fått sova några sammanhängande timmar. Kanske ska börja sova på dagen istället.
Kallt och snöar,ha en trevlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God middag
Ingen bra dag! Varit hos veterinären med lilla vovven som verkat må dåligt de senaste 2 dagarna. 2 tänder var lösa och drogs ut och hon fick en cortisonspruta mot ev inflammation i munnen.
Nu ligger hon här och är så ynklig den lilla stackaren.
Hoppas det blir bra med henne nu så det inte är något annat också som spökar. Blir själv helt förtvivlad när något av djuren inte mår bra.
Zabelle

God middag.
Kallt i morse, 11 minus, men vackert solsken, nu är det mildare och lätt snöfall.
#7 Söt liten Esme Aftur🙂
#12 Stackars lilla vovven som har ont i munnen Zabelle, hoppas nu att allt blir bra när det läker i munnen. Puss på henne och kram till dig🤗
Ha en fin fredag kväll allihopa🌺
#13 Tack Toyan!
Zabelle
God eftermiddag!
Seg som tusan idag, kom hem nyss med jobbig spänningshuvudvärk som jag rådde bot på med en dubbel espresso. Lugn kväll med blodig köttbit till middag väntar🙂
I morgon tidig uppstigning då jag och exet ska åka på dagtur till Åland, det ska bli kul!
Ha en bra kväll, alla!
/Christina
God kvälls Så snöade det i natt med men mesta försvann under dagen,. Men sen så började det snöa igen. Funderade på om jag skulle cykla eller åka buss. Jag valde att cykla. Det gick hur bra som helst. Ha en skön fredag