Godmorgon Onsdag 8/1
God morgon på er!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Godmorgon på er!
#0 Där tänkte vi samma tanke :)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Idag ska jag baka bullar och sy 🙂 Men jag orkar nog inte stå i köket 6 timmar idag som igår. Jag behöver ta det lite lugnt idag.
Nu är det bara att vänta på att det ska bli ljust också.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Frukostdags och snart jobb. Katten Maxen sitter på bordet och äter på en blomma. Den blomman har klarat sig i flera veckor men nu är den tydligen god och ska ätas.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon på er alla !
Oj vad ni är i farten redan, jag har ännu inte fikat så dit ska jag nu.
Ha en skön dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag sitter och väntar på att barnet ska komma hem från första skoldagen. Vi ska till tandläkaren med honom för första ggn på flera år. Folktandvården är verkligen under alk kritik i denna stad. Jag har stått i kö sedan 2007 och fortfarande inte fått tid. Tur privat finns.
Se..min favorit!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God förmiddag!
Det regnar….mycket!
Funderar på att åka till apoteket och bunkra upp lite smått o gott. Det har gått åt en del av min medicin till julgranen….har hittat medlet mot barrning, tror jag. Den har knappt tappat ett enda barr hittills och du milde vad vatten den dricker! 😃
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#8 Min farmor lärde mig att man ska ge granen magnecyl. Vad har du gett din för medicin?
Zabelle
Sockerbit har jag för mig att mamma och pappa gav granen förr😮
/Maria
#9 Trombyl och Amlodipin. Varannan dag upplösta i vattnet🙂
Har aldrig varit med om nåt liknande till gran, knappt ett barr på golvet. Och jag högg den nån av första dagarna i december.
#11 Kanske skulle funka med en Treo också. Innehåller ju också acetylsalicylsyra😉
/Maria
Och nu är det godkväll igen!
Vi ska ut och äta och gå på bio ikväll, en skräckfilm blir det🙂
/Christina
#12 Jag tror mer på den kärlvidgande, Amlodipin. Kanske därför den dricker så kopiöst?
Eller så beror det på att jag tackade "småfolket" där i skogen så mycket för att de ledde mig till en så fin gran? 😉
God kväll!
Bara två jobbdagar denna veckan. Vi har ledigt för att kolla lägenheter i Göteborgstrakten. Är trött på att läsa bostadsannonser
vill själv bedömma hur kvadratsmarta, perfekta, charmiga, optimala de är.
och om läget verkligen är attraktivt och utsikten fantastisk🤔
Hur länge har ni kvar granen inne?
#14 Kanske du får granen att klara sig till nästa jul 😉
#15 Vem vet! 😃
Jag brukar ha granen inne så länge det går, minst till Tjugondag-Knut. Men börjar den barra för mycket så åker den ut. Det fastnar ju så mycket på katterna när de går där under då och de drar omkring barr i hela huset.