Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 539 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, lördag 4 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er!

Ikväll har vi sett på film. Vi fick filmer i julklapp och det är härligt att slippa reklamen. Ute är det mörkt och skönt och här sitter jag med tända ljus. Nu tar jag snart natt och sen sovmorgon. Jag önskar er en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God morgon 🙂

Här har vi ösregn idag igen och det har börjat växa upp en massa svampar i gräsmattan. Idag ska vi fira en av barnens kusiner som fyller år.

Maria
0

Godmorgon.

Idag ska vi veckohandla som vanligt. Har inga särskilda planer alls och det är skönt.

Vi har så roligt hemma nu med den nye lille katten Lakritz. Han har livat upp både Moritz, min man och mig själv🙂

Det är så roligt att studera djur tycker jag.

I morgon ska vi däremot gå på bio. Det var ett tag sedan nu och det blir "Hobbit, Smaugs ödemark"

/Maria

fotokrafs
0

God morgon!

Idag är jag ensam hemma. Men det ska nog gå bra att roa sig på egen hand.

#2 Härligt med katterna. Håller med, roligt att studera djur.

aggeelin
0

#2,3 Visst är det roligt att studera djur!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Idag var det ett snabbt morgonpinkande för Arrak i ösregnet, men det räckte för att han skulle bli dyngsur, så han fick ligga i "torkrummet" ett tag. Enda gången jag skulle kunna tänka mig att klä på en hund något vore i ett sånt här fall.

Visst är katter underhållande? Arne har ju livat upp hemmet här så till den grad att Hasse börjar tröttna!

Men här sover han! 😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!