Godmorgon, lördag 28 december
Godmorgon på er!
Nu tar jag sovmorgon! Jag önskar er en fin dag! En menlösa barns dag.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon alla glada..och ni som inte är det hoppas jag blir det av denna video.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Wow!! Jag ryser i hela kroppen.. Det var många år sen jag såg Riverdance i Göteborg.. Superhärlig video 😎
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Godmorgon!
Inga planer för dagen än, kommer nog på nåt! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon!
Igår kom jag hem. Borta bra men hemma bäst.
Ska nog ta och slappa hela dagen🙂
nja, måste nog till affären.. så inte precis hela dagen.
Nu ska jag strax lösa melodikrysset, vill vinna ett badlakan👍
Ha en skön dag
Idag är det 33 år sedan jag körde upp för Körkort. Det var mängder med snö i Göteborg och rena modden på gatorna.
Jag kuggade på uppkörningen😉 och jag och min man hade ganska dåligt ställt med pengar så det drog ut på tiden med ny uppkörning och sedan hade jag fått göra om alltihop med läkarkontroll, halkkörning osv. så det blev aldrig något Körkort för min del😃
/Maria
#5 Oj!
Nu har det med facit i hand visat sig gå ganska bra ändå. Jag är så van att vi har bil hemma och till jobb och annat jag ska på själv så har vi alltid bott bra när det gäller kommunala kommunikationer.
Vår son har inget Körkort heller trots att han vet att vi hjälpt till om han hade velat.
/Maria
>Jag har inte heller något Körkort fast jag körde omkring med lånade bilar i Madrid, och körde Francos poliser till deras Quartell i Valencia.
De bodde på ett visst område precis som militären.
God eftermiddag :) Sitter på jobbet och har rast. Långt pass idag. Trött men det går :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God kväll! Nuså, mina fem nätter avklarade. Känns inte bra i kroppen känner mig rejält seg. Sista natten på jobbet var full fart som vanligt. Kändes både sorgligt och skönt när jag gick hem. Nu väntar nya jobbet 1/1 men först vila. Ikväll blir det inget för mig bara vila å lugn och ro. Tur det är mycket sport nu på tv. Ha det gött!
#10 Härligt!!
#10 Så härligt att det är över😉
Önskar dig skön vila och lycka till på det nya jobbet.
/Maria
God afton alla LK:are!
Har en riktigt bra mellandag (förutom att jag mår lite illa emellanåt av antibiotikakuren som jag går på, men vad gör väl det) med frukost på stan, några småinköp av kläder och inredning, tillsyn av bortrest väns lägenhet, tvättstuga och till slut har jag landat i kökssoffan med en kopp kamomillté.
Önskar er alla en fin lördagkväll.
/Christina
>Gratti till att äntligen ha sluppit det gamla jobbet och chefen där! Ska bli spännande höra från det nya.
#12, #14 Tack! Ska bli kul med något nytt. Det behövs verkligen. Sen att komma ifrån nattarbete tror jag blir bra för kroppen.