Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 476 ggr
Toyan
1

God morgon Juldagen 25 december

God morgon och God fortsättning på Julen!

Vi har haft en härlig, mysig Julafton,  men nu har John Blund varit här med sandpåsen, dags att natta 😴 Vi ses i trådarna senare idag.

aggeelin
0

Vi är sena i säng och imorgon blir det full fart för vi firar julafton nummer två imorgon juldagen.

Godmorgon på er morgontidiga!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon Agge och alla andra som vaknar.

Vi hade en underbar jul igår. Sonen var här hela dagen och vi åt enbart den julmat vi alla önskat och tycker om.

Han gjorde sin fantastiska äggtoddy som vi drack några timmar innan maten istället för glögg. Det har blivit tradition här hemma.

Jag fick ett par jättefina och sköna tofflor av sonen (Birkenstock) så de går jag omkring i nu😉

På kvällen åkte han iväg med kompisar. De har som tradition att lyssna på Midnatsmässan i Oskar Fredriks kyrka som brukar vara smockfull på julaftonsnatten märkligt nog.

Dessutom så satt lilla Lakritz i mitt knä och gosade. Han mer eller mindre klättrade på mig och jag var så lycklig. Jag har aldrig hört en katt kurra så högt.

/Maria

stina63
0

God morgon

Så var julafton över de är juldagen redan, Ska i väg jobba kväll Men tar de lite lugnt lite till

fotokrafs
0

#2 vilken härlig julafton med kattmys God morgon! Har tvingat upp maken att fixa frukost till mig. Vi är lite sega med att gå upp. Och jag hade gärna slappat här hela dagen och hälsat på morsan imorgon istället Ah,.. piggnar nog till efter frukost

Anders 50
0

Godmorgon!

Det regnar!  Mycket!  😉

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Intehärutandär
0

Jag hade en hemsk julafton, som de senaste åren. Kändes precis som om jag gått ett storkökspass igen - trots att jag var bortbjuden och ordinerad vila då jag mått mycket dåligt den senaste veckan. Så igår kväll var jag så slut att jag var apatisk igen. 

Idag ska vi dock vara hemma med pojkvän - så då kan jag äntligen få vila och bara sätta mig vid dukat bord.

citytjejen
0

God morgon!

Vi hade en jättebra och mysig julafton igår, min man och jag. Småfixande under dagen, såg en skräckfilm på eftermiddagen och på kvällen dukade vi upp julmaten. Blev helt däckade av mätthet haha, blev en liten sovstund i soffan men sen kom vi till oss igen och hade en mysig kväll. 

Idag vaknade jag med en släng av blåskatarr, eller jag tror det var falskt alarm för känner inte av det längre nu efter att ha gjort några huskurer. Sitter under ullfilt i kökssoffan med tända ljus och en kopp te. Här kan jag bli sittande länge känner jag😃

Ha en fin juldag, alla!

/Christina

Cristine
0

God eftermiddag! 

6 timmar hos sonen som jag trodde skulle bli långa, blev så korta att vi höll inte på att hinna med utdelningen innan taxin kom. Efter 1 månad utan kryckor(det var omöjligt gå med dem medan  allt var en enda röra) var jag stel som en lycktstolpe och de fick hjälpa mig in. Jag fick bedyra hur många gånger som helst att jag inte hade ett dugg ont någonstans.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll 

Nöjd med julafton. Fick bara sånt jag ville ha/behövde 👍
Roxy skötte sig bra med hemma hos mina föräldrar, mycket uppmärksamhet = glad Roxy haha

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
1

.😛ÅHHHH VILKEN SÖT LITEN JULVOVVE!❤️

Jag smälter!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.