Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 340 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, torsdag 19 december

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Färdig i tid för dagens arbetsdag så nu hinner jag ut medan det är mörkt :)

Jag önskar er en fin dag!

fotokrafs
0

God morgon agge o alla andra LKare Nu ska jag också iväg. Men tänk nu är det snart fredag och snart tar jag och maken långledigt! Förresten hur går det för bocken i Gävle? Vi funderar på att ta en sväng och kolla den..

Caroline L
0

God morgon på er :)

Nån som är bra på sår?? Jag har råkat skära mig på tummen ca en halv cm långt, typiskt skärsår väldigt tunt, svullnat upp lite under såret och ser lite rött ut men inte varigt. Blödde en halvtimme innan det slutade. Gått 10 timmar. Ligger precis på knölen på tummen så det känns lite när man böjer på den. Borde jag kanske gå förbi vårdcentralen och be dom kolla på det eller är det så som sår läker alltså svullnar lite?

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Sitter på föreläsning. Tidig morgon idag med.
Sista dagen i skolan imorgon, sedan "jullov". Måste dock plugga tenta då. Menmen.

Snart helg, härligt! 👍

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
0

God morgon 🙂

Idag var det någon som blev väckt 06.30 av skönsjungande barn och fru bärande på present.

😃

flisan708
0

God kväll! Enkel natt jobbad nu bara fem nätter kvar. Skönt! Ser fram emot det nya jobbet och året. Idag har jag inte gjort mycket bara softat. På lördag har jag bjudit hem en väninna på pyssel och vinkväll. Det ska bli skoj! Önskar er alla en riktigt skön kväll!

aggeelin
0

#6 Låter som en trevlig kväll!! Skönt det snart är slut på det  gamla jobbet!

chik
0

CarolineL Bra ide o gå o kolla såret..Hoppas att det blir bra..

God kväll på er här inne..

Lena.P är jag i verkliga livet.

citytjejen
0

God middag! 

Idag hade vi halvdag på jobbet, vilket jag inte hade koll på, så det blev en glad överraskning att få gå hem 11.30! Tog en powerwalk när jag kom hem, nu smuttar jag på ett glas nypressad apelsinjuice.

Sen ska jag iväg till salongen och få en ansiktsbehandling och färga brynen. Ikväll har vi tvättstugan och sen ska vi ut ta en drink med några kompisar. Så härligt att jullovet är här🙂✨

/Christina