Godmorgon, söndag 15 december
Godmorgon på er!
Sedär, här kommer en tidig morgontråd! Och jag är på väg mot sängen. Imorgon blir det en välbehövlig sovmorgon. Vi har varit och firat min bror, trevligt och gott.
Nu börjar det komma julgranar både här och där. Grannen klädde sin idag, som vanligt med tumstocken så att sakerna sitter på rätt avstånd från varandra. Vi väntar med vår till nästa måndag, den 23. För mig står julgranen för jul, lite ledighet och avkoppling. Därför blir det fel för mig att ta in den för tidigt, men där tycker vi olika i olika hus.
Ha en riktigt fin söndag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Jag får inte plats😕 med någon gran i år, det blir ju så när man tar bort en vägg och ha kvar alla möbler.
Nu ska vi ta bort datorn, skärmen, skrivare och plocka isär skrivbordet för att flytta på det gedigna och jättetunga möbeln
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Idag dröjer det visst innan det ljusnar, mörka moln och regn så det blir nog "inre tjänst" en stund till.
Och på tal om att klä julgranen så görs det här dagen före julafton, då allt julpynt sätts upp och skinkan görs klar.
Ha en fin söndag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon
Idag ska vi hälsa på sonen och hans flickvän i nya lägenheten som de flyttade till igår. Ska bli kul. Det blir en snabbvisit för sedan vid 13-14 tiden kommer LAKRITZ hem❤️
/Maria
Godmorgon igen!
Här regnar det så det ser slemmigt ut, därute. Här ska vi försöka att slappa och ta det lugnt idag. Det blir en liten cykeltur i regnet till julmarknaden. Vi ska eventuellt köpa oss ett fårskinn till, till våra köksstolar.
Jag önskar er en fin dag
God morgon
Jag är så trött så trött hehe,
Men vänner är de ingen som vill skriva kanske vinna på kalendern. Såg att ingen hade skrivet i den. Den var framme. Lite längre bak. Kollade extra via mobilen då jag är inte inloggad via mobilen, Den var framme, Är de nu. Har puttat upp den till er
Har klätt min julgran Köpt en röd jullöpare, Men de är så häftigt för där är ledljus i mitten av löparen😃
Oj en löpare med belysning!!
#3 Sååå roligt att den nya familjemedlemmen är på gång!!
Agge jag köpte den på Lidl
#9 Kul grej!!
Nu har Lakritz kommit och vi har haft ett långt samtal med kvinnan från Göteborgs katthjälp. Sååå trevlig.
Lakritz ligger i gästrummet som har allt "möblerat" som kattllåda, matskålar, vatten, leksaker, klätterträd och extrasäng sår jag ev. ska sova i natt.
Moritz har varit inne två gånger och fräst men annars verkar han helt cool.
/Maria