Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 500 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, lördag 14 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er!

Här sitter jag vid köksbordet med en massa ljus tända och det är mysigt tycker jag. Egentligen var jag på väg i säng för över en timme sen när sonen (och det visade sig vara båda sönerna) undrade om jag bjöd på fika. Och det gjorde jag förstås för jag hade bara tänkt tanken att borsta tänderna och inte kommit längre. Det var ju trevligt med ett sent kvällsbesök av sönerna. De hade varit och tittat på lucior som åkte vattenscouter till häftig musik!!

Nu går jag snart och lägger mig och tar som vanligt sovmorgon imorgon så jag önskar er en härlig lördag. Jag ska nog gå ut och köpa ett våffeljärn till ena sonen, han önskar sig det.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Godmorgon!

Dimma ute idag också, knappt jag hittade in igen! 😃

Ha det bra!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

Mörkt och trist ute suck :(
Inget inplanerat idag.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

God morgon

Ska iväg hälsa på mina föräldrar.
Har ni hört talas om whiskystenar? Väldigt fina stenar som man lägger i frysen sen håller sig drinken kall.
Inte dyra dom finns inne på coolstuff.se

Ha en skön dag vänner

aggeelin
0

Godmorgon!

Det har snöat lite inatt och det är grått och fint ljus ute. Vi har inget särskilt planerat under dagen men till kvällen ska vi åka och gratulera min bror som fyllde år igår. Vi ska ge honom ett restaurangbesök. Trevligt att göra något tillsammans.

[peter54]
0

God förmiddag 🙂

Här snöar det för fullt. Idag får vi en tonåring i familjen och två tonårskusiner med familj kommer hit och deltar i hurrandet.

😃

aggeelin
0

#5 Lycka till med firandet av tonåringen!

citytjejen
0

God afton!

Här sitter vi också vid köksbordet och småpratar med tända ljus och med varsitt glas rött upphällt. Idag har jag städat köket och mannen har börjat måla om i vardagsrummet. 

Lite senare blir det middag, köttbit med goda tillbehör.

Hoppas alla haft en bra dag och har en skön kväll!

/Christina