Godmorgon, luciadagen 13 dec
Godmorgon på er!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här ljusnar det och ser ut att bli en solig dag, luciadagen! En av årets mörkaste dagar blir en solig dag!
Jag brukar gå på luciafirande på jobbet men min kollega som jag brukar gå med är ledig och jag har känt mig lite vissen några dagar så jag orkade inte gå upp extra tidigt idag.
Nu är det dags att gå till jobbet och jag önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Dimman ligger tät här idag, ser knappt staketet utanför gräsmattan!
Har sett Lucia…på TV! 🙂
Idag ska jag stycka rådjur, putsa fönster och sätta belysningen på utegranen…så är planen i alla fall. 😉
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon!
Jag är ensam hemma tills imorgon eftersom att maken är på begravning, så jag tog sovmorgon.
Och nu har jag varit snuvig så pass länge att jag börjat blöda näsblod 😓 Och då är det illa, för jag har inte blödit näsblod på flera år.
Och idag ska jag skriva på hemtentan, sticka på makens julklapp och försöka ta det lugnt. Kanske städa lite, beroende på vad jag hinner med.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
God eftermiddag! I morse vaknade jag av ett sms kl 0610, ett kedjesms och då sneade jag till. Avskyr kedjebrev. Burr! Fick då se lucia från stallbacken på svt och hästen som grejade med tärnans hår. Gav mig ett glatt skratt! Förmiddagen har tillbringats i telefon men en diskmaskin har jag kört. Ska ta och damma i vardagsrummet innan det blir dags att sova. Helgjobb väntar! Har med mig mums mums i natt. Tänkte vi behöver något gott sen kommer en kollega tillbaka efter ett års barnledighet. Värt att fira. Nu börjar nedräkningen - 9 nätter kvar att jobba. Slutar lördag 28/12. Det löste sig med sista natten. En bytte till slut och jag avslutar med fem nätter på rad. Aldrig gjort det men det ska gå. Önskar er alla en riktigt trevlig helg!
Gomiddag!
Två av tre saker avklarade! 🙂
#5 Vilken snygging! 😃
#7 Tack, säger vovven och rodnar klädsamt!
Putsat fönstren har jag precis klarat av (mellan skurarna)
För första gången har jag efterputsat med tidningspapper, så grannt det blev!
Zabelle
#8 Skulle ju också putsat idag, men så kom ju solen och då blir det inte bra.
Men de finns ju kvar till en annan gång. 🙂
God lucia på er
Regnig Malmö men vad gör de. Jag är ledig nu två dagar. Ja fönsterna behöver jag också putsa igen. För stormen sven kom precis när jag hade putsat dom.
Så fina foto på era djur Frida och zabelle.. Så söta fina
Ha en skön underbar lucia kväll