Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 1749 ggr
aggeelin
1

Godmorgon, lördag 7 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er!

Här kommer en tidig morgonhälsning! Ute har det varit snöyra men nu är det lugnt. Få se hur det blir imorgon. Jag ska laga köttgryta och så kommer det vänner på besök till kvällen.

Nu blir det sängen snart och så sovmorgon.

Ha en riktigt fin lördag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JereMina
0

Go natt och go morgon lördag på en gång aggeelin och alla andra och vilken fin bild på mysig julstämning 😉

Jag ska orka åka både till min mamma, köpa julmat och till äldsta barnbarnet som fyller 11 år snart…tur att jag inte behöver köra.

Vi har ingen storm denna gång och hoppas att det inte blivit för stora skador för er….ha en bra lördag 🌺

Cristine
1

God morgon alla härliga medlemmar!

Jag vill att Sven går och lägger sig och låter er alla  ha en lugn Lördag.😃

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Godmorgon!

Ja nu är det morgon! Hunden jag ska passa idag anlände för en timme sedan och nu är hon och Arrak ute och busar.

Kallt och stjärnklart väder…fint!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

Godmorgon! Även hos mej är det kallt och klart väder..vinter har det blivit med en hel del snö..äntligen! Jobbar helg gör jag så.. Trevlig Helg till Er alla!

fotokrafs
0

God morgon!

Ja, igår kom lite snö… 👍
Trodde att det skulle komma mer inatt, men jag ser igen skillnad.
Tillräckligt mycket för att plogbilar har varit och skrapat bort lite😃

Granen var så fin imorse.. när det fortfarande var mörkt ute,
Försökte ta kort på den men det blev inge bra. Gjorde en GIF istället

aggeelin
0

Här har det blivit dags att fixa frukost.

Toyan
0

God morgon!

Kallgrader och lite blåsigt, men den där Sven verkar ha dragit vidare.

Fina adventsbilder ni bjuder på idag🙂

Ha en riktigt fin dag och ta det lugnt i halkan🌺

Fridaaaa
0

Morgon!
Skönt att få sova ut lite. Inte gjort det på hela veckan, varit uppe innan kl 7 varje dag hela veckan.

Varit ut med vovvarna en stund med i trädgården så att de kunde busa av sig, Lillan blir som unghund på nytt när det kommer snö haha

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Lillmatten]
0

God morgon! 

Är precis hemkommen från en promenad med Charlie. 

Helt underbart väder vi har idag! solen lyser, himmelen är blå, den nya snön ligger fint på backen och termometern står på -2. Kan det bli bättre? 😃

Intehärutandär
0

Här har jag dammsugit undervåningen och torkat. Nu är jag slut. Ska till Kupolen med en vän och handla julgardiner snart.

Anders 50
0

Ingen kalender idag? ?

aggeelin
0

#11 Oj, du har rätt och jag vet inte hur jag får ut den. Oj oj. Hinner läsa på nu. Har besökare här på mat.

flisan708
0

God eftermiddag! Första natten av tre avklarad på jobbet. Gud vad vi har fått springa runt i natt. Men men så är det men jag börjar än mer räkna ner nu. Ser fram emot det nya året med nytt jobb. Ska bli kul att förändra ens liv och jobba dagtid. Tror det är bra med förändring och att göra det rejält. Idag har solen skinit och det är regäl kontrast mot igår. I morgon ska det visst snöa. Bråddarna åkte fram igår för det är regält halt därute. Önskar er alla en fortsatt trevlig helg!

Cristine
0

Jag vet inte vad som hände  för jag lade ut kalendern i morse innan snickaren kom och jag såg att den var där..den var fastlåst så när jag öppnade  spärren måste den ha försvunnit ut i etern efter en stund.

Gokväll på er!

Nu börjar det arta sig här hemma, snart är hallen klar! Där på kortväggen ska en fototapet sitta och väggarna målas vita,golvet har valts i samma stil som golvet jag satt på väggarna i köket.

Anders 50
1

#14 Vi har förstått att du och dina datorer inte är bästa vänner..😃

Caroline L
0

#14 Vad fint det ser ut! Glad

Cristine
0

>He he he😂

Nää ,jag brukar hota med hemska saker och en gång fick den sig en spark, gästen skulle omedelbart gå hem och göra likadant då min stått död i två dagar och nu satte igång.  

Men som hämnd gör datorn många konstiga saker.

[peter54]
0

Idag har vi varit på julbord på Gårdsjö älgpark för att fira morfars 70-årsdag. Nio av tolv älgar kom fram för att få lite godis (pellets), bland annat den största tjuren Gunde och den ljusa älgkon Göta med sin årskalv.

KaiPon
0

Hej hopp!

Precis hemkommen från en 40-års fest. Ingen jag kände, men lärde känna en kille i min ålder med liknande intressen. 😃 Nu ska jag försöka lägga mig.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

aggeelin
0

#18 Kul att se dig här också Peter!!