Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: minnen
Läst 753 ggr
Cristine
0

När du tittar i spegeln...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kan ni fatta att det gått 2 ½ år sedan dess, när jag går in och tittar  på våra foton, så tänker jag på allt som hänt sedan dess.

Jag kunde t.ex gå då., men inget jag klagar över, man får ta det som det kommer.

Äldre har man blivit och rynkorna fler men som tur är så är det så skumt i mitt hus att de inte syns så väl.

När jag tittar på er andra tycker jag att tiden inte passerat för er

http://www.livskvalitet-2.se/66312904

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Tarotstollan
0

Nej, det är inte roligt att titta i spegeln! Undrar alltid vem den där korta, feta och rynkiga kärringen är!?
Inte hjälper det med krämer och salvor heller, jo på långt håll ser det ju bra ut ……men på nära håll😮!

VARNING: Böj dig inte över en spegel och titta!😂!  Då är det mycket bättre att luta sig bakåt och hålla spegeln framför/ovanför ansiktet!😉!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Cristine
0

He he ..vet nog må du tro!😃

Tarotstollan
0

😂

fotokrafs
1

Jag vill inte tänka så mycket på mitt utseende. Jag får se ut som jag gör helt enkelt… oftast iaf. Min mamma sa en rolig grej idag..igår… när jag visade henne en bild på sig själv. ." Jag ser ju snyggare ut nu än för tio år sedan" … plus att hon känner sig yngre. Mamma är 73 år, pigg och glad. . kan dock fortfarande inte gå.

Cristine
0

Då sitter din mamma och jag i ungefär samma stol, jag ser lite bättre ut än för några veckor sedan. Pigg och glad och 73 år.. kan med nöd och näppe gå med kryckor men rullar mest framGlad

Cristine
0

Visst blir man gladare om man ser ett trevligt ansikte i spegeln och inte ett hängande och glåmigt ett.

Intehärutandär
0

Jag har sett likadan ut de senaste 10 åren. Det är bara hårlängd och färg som skiljer. Och trötthet. På morgonen kan jag se mamma i spegeln, men så sminkar jag mig och rycker upp mig och hon försvinner. (Tack o lov). Mer sorg har jag i ögonen, som kan ge slitet trött utseende ibland.

Cristine
0

Det är väldigt tråkigt att du ska behöva gå och bära på sorg, kroppen tat stryk av det!

[GunillaF]
0

Några fler rynkor har jag säkert fått - hoppas det bara är de som sitter bredvid mun och ögon - skrattrynkor😉

Håret är flera dm längre. Det når ned till axlarna numera.

Maria
3

Som tur är så försämras synen i takt med att åldern gör sig påmind. Det kanske finns en tanke bakom det😃

/Maria

Anders 50
1

Var glada så länge inte spegeln spricker! 😂

För övrigt så är rynkor vackert! 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Tarotstollan
0

För mig är det bara byxorna som krymper för varje år😉😃!

[Lillmatten]
0

själv så är jag 17… så får hoppas det dröjer några år innan ålderskrämpor och rynkor börjar komma ;) men jag är glad så länge jag får vara frisk! rynkor på äldre är bara gulligt :3

zabelle
2

#10 Tummen upp!
Äntligen nåt positivt med att man ser sämre…. Det är ju så klart för att man ska slippa se eländet i spegeln :)

Zabelle   

citytjejen
2

Jag känner mig väldigt nöjd när jag ser mig i spegeln! Okej, förra veckan med influensa i kroppen så var ju ansiktet rätt glåmigt och ögonen som små knappnålshuvuden😉Men det gick ju över det med.
Men jag har blott nån mikroskopisk rynka, bra hy och vill jag pigga upp mig så lägger jag en härlig ansiktsmask. 

Synd att klaga tycker jag🙂

/Christina

snigelpiga
2

Hm tittade på min bild från 2,5 sedan, och tog en titt i spegel nu. Ser inte andra skillnad än att jag har andra kläder och andra glasögon på. Men så klart tittade jag på ganska långt avstånd.

😃

KaiPon
0

HAHA gud, hade glömt dom bilderna 😂

Så mycket annorlunda ser jag väl inte ut nu tror jag, mer än att jag numera är blond, och vet inte vart det rosa löshåret jag har på den andra bilden är.

Borde hitta det igen, hehe.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Cristine
2

#16 Ju äldre man blir desto längre ifrån  😃

#17 Du är ung, när man blir äldre så räknas åldern genom hur många rynkor du kan bläddra igenom eller gäddhäng i CM Gapskrattar

fotokrafs
0

Jag ser Lotta på Bråkmakargatan (fast med lugg)
i spegeln nu. Blir förvånad varje gång.
Klippte bort en hel del hår för några dagar sedan.
Maken var glad att jag "bara" klippte till hakan/mungipan