Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 376 ggr
aggeelin
1

Tur!

För någon månad sen vann jag en brunch för två på ett hotell i centrala stan. Idag tog vi med barnbarnen för samma gratispeng. Mycket trevligt var det och det fungerade bra med barnen som åt det de tyckte om och det blev faktiskt riktigt mycket!

Vi åt köttbulle på pinne (stark och god, kan inte stava sorten :) ), äggröra, bacon, kyckling, frukt, ost, stekta grönsaker, grönsaksröra, ostar och kex .  pannkakor åt barnen, med sylt och grädde och jag tog också en. Gott!

Har du vunnit något eller kanske tagit med barn/barnbarn ut på restaurang? Hur gick det?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
2

Låter som en härlig dag både för er och barnen :)

Lillan har varit med oss flera gånger ute och ätit, det har gått hur bra som helst. Men vi har fått betala, har aldrig vunnit nåt sånt.

Zabelle   

JereMina
0

Min man vann en tv 1986 och jag vann en diskmaskin 2009 men det går ju inte att äta.

Vi har inte tagit ut barnbarnen på lunch men hemma hos oss äter dom med god aptit 😛

Det lät trevligt det du skrev om Aggeelin ❤️

aggeelin
0

#2 Det var jättetrevligt! Barnen var glada och tyckte att det var roligt att se sig om. Platsen där man äter är i ett inglasat rum och barnen tyckte att det var roligt att se himlen!

Mirinda
0

Vår son vann en övernattning på Varghotellet på Järvzoo för några år sedan (Han var 7 då). Vi hade ett stort perspektivfönster rakt ut mot varghägnet där vargarna nyfiket stod och tittade in på oss lika mycket som vi tittade ut på dem. Det var jättehäftigt.

Vi kunde gå i parken så mycket vi ville efter stängningsdags. En lyxig känsla. Det ingick frukost, så vi fick allt lite att äta också. Till sonen köpte vi ställets största gosedjursvarg som tack för att han bjöd med oss på hotellet.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

aggeelin
0

#4 Bussig son! Och vilken tur ni hade! Vilken upplevelse!