Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 385 ggr
Cristine
0

Sömnsjuka

Det har jag visst fått..har svårt att hålla mig vaken på dagarna.

Hur är det med er?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Jag har ju diagnos "asteno emotionellt syndrom" och jag lovar att det är urjobbigt.

Somnar med lätthet överallt och det är en slags förlamande trötthet som är svår att förklara. Men det är ju en form av "hjärnskada" efter operationen.

/Maria

Cristine
0

DÅ måste jag fått hjärnskada också för jag kan somna vart som helst och hur som helst, till och med stående.

flisan708
0

Själv sover jag för lite. Alla år av nattjobb gör att jag har svårare å svårare att få till en vettig sömn.

Intehärutandär
0

Jag har säsongsdepression varje höst/vinter och insomnia, så jag kan inte somna hur trött jag än är. Brukar sluta med att jag sover varannan natt och går runt som en zombie resten av tiden, då jag behöver 12 timmar per natt för att fungera alert.

Maria
0

#2 Då borde du kanske utreda detta. Att somna stående är inte normalt.

/Maria

Cristine
0

Jag sover bara 2 till 3 timmar varje natt..ibland kan jag ha turen att få somna om och sova ett par timmar till.

Mirinda
0

Det är något med den här årstiden som gör mig trött hela tiden. Det hjälper inte hur mycket jag sover. Jag är ändå trött. Tror det har något med bristen på dagsljus att göra. Brukar bli lite bättre när snön lyser upp.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Anders 50
0

Jag sover mycket bättre och längre nu sen jag började jobba mer och längre dagar.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

Jag sover hur gott som helst, så fort huvudet landar på kudden . Gärna 8 timmar i sträck… trots katter o hund som promenerar runt i min säng på nätterna :)

Zabelle