Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: minnen
Läst 736 ggr
Cristine
0

Var och hur föddes du?

På BB eller någon annan plats!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

Föddes på BB i Karlskrona den 20 november kl 09.56 ;-)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

zabelle
1

Jag föddes på BB i Malmö för exakt 54 år sedan Glad

Zabelle   

CelsiusT
0

Jag föddes hemma i mamma och pappas sovrum i det huset som vi bodde i tills jag va 7 år. Det var helt planerat och mamma har fött alla sina 3 barn "hemma" (fast på olika ställen och första födde hon hos sina föräldrar).

Medarbetare på westernridning.ifokus

Karmatarerskanise
0

Föddes på Helsingborgs BB i månad förtidigt genom kejsarsnitt.

fotokrafs
0

Grattis Zabelle! Skrattande

Jag föddes på BB i Skövde

examynia
0

jag föddes på västerviks bb kl 01,06. Min mamma var övertygad om att jag var en pojke..för de hade "känts" så under graviditeten:P hon gav sig inte förrän dom faktiskt visade henne att de VAR en flicka:P

Maria
0

På BB på Sahlgrenska i Göteborg. Min bror föddes på gamla KK lite nedanför i backen. Han är 13 år äldre än jag.

Jag träffade en äldre kvinna i våra studier som var född på en bänk utanför Hagakyrkan då hennes mor var på väg till gamla KK men hann inte fram. Hon fick hjälp av kyrkvaktmästaren.

/Maria

Toyan
0

GRATTIS Zabelle!!

Hoppas du har en riktigt fin dagKyss

Maria
0

Grattis Zabelle säger jag ocksåKyss

/Maria

Loveradio
0

Föddes på BB här i Umeå 1 Juli 1992. Ville inte komma ut så det blev kejsarsnitt Tungan ute

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Loveradio
0

Grattis Zabelle :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

flisan708
0

Jag är född i Falun på BB. Måste ha varit en positiv upplevelse, då jag nu sen många år jobbar på det sjukhuset. Glad

stina63
0

Föddes på BB fem minuter över midnatt

Symfoni
0

Föddes på Lövenströmska BB, Stockholm för många år sedan.

Vänlighet och omtanke, gör livet roligare Flört

[peter54]
0

BB Sabbatsberg i Sthlm, kejsarsnitt, 6 dagar senare än planerat.

Maria
0

Min man föddes kl. 00.00 mellan 13 och 14 augusti 1956 och hans föräldrar fick välja vilket datum det skulle stå på födelseattesten och de valde den 14:e. (eftersom 13 anses som olyckstal)

Så har de alltid berättat för honom men han har egentligen aldrig sett sin födelseattest.

/Maria

Intehärutandär
0

Falu BB, en januaridag i snöstorm. Då mamma åkte in så var det barmark, och då vi kom hem några veckor senare så var det den värsta vintern på år. Snö upp till fönstren på nedre botten har mamma och mormor berättat.

Mormor somnade förresten på förlossningsbordet för jag tog så lång tid på mig ut. Det är en rolig historia jag hört många ggr. Mormor snarkandes där. 

13 Januari 13.59. 47 cm och 2650 g.

Caroline L
0

föddes på bb östra sjukhuset i göteborg kl 02,34. var 53 cm lång och vägde 4390 g. hade mycket mycket svart hår på huvudet. o så föddes jag med gulsot (som senare försvinner) så jag var riktigt brun de såg ut som jag varit i spanien i 1 månad.

minns att mamma sagt att hon fick ta med mig till frisören redan samma vecka vi lämnade sjukhuset för jag hade så sjukt mycket hår. har kvar första avklippta hårlocken i en sån där bebis bok.