Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 420 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, fredag 25 oktober

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

agge''Morron.

O så önskar jag en fin dag….

Lena.P är jag i verkliga livet.

Afturelding
0

God morgon!

Fick ihop nästan hela tentan igår, har bara max 2 sidor kvar att skriva. Men det skriver jag på söndag. Idag ska jag ta det lugnt och ladda upp med energi till i morgon. Och börja sticka julklappar.

Vi ska sova hos makens kusin inatt som så snällt lånar ut sin lägenhet till oss. 08.20 är det legitimationskoll imorgon, och skulle vi åka härifrån så måste vi ta 06.12 bussen (istället för 07.45).

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Jessicahagstrom94
0

Godmorgon :)

Äntligen fredag! Är så less på den här så kallade utbildningen nu.

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

#2 Lycka till! 🙂

Ledig idag, eller ja ska jobba ikväll men ledig från skolan. Nästan klar med examinationen, men tar resten i helgen, bara lite kvar 🙂
Haft ute vovvarna (vovve-passare i helgen).

Fick en ny soffa (ny för mig) igår, förtidig födelsedagspresent av mina föräldrar! ❤️ Toppennöjd! 

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
0

God förmiddag!

#2 lycka till Aftur.

#4 Snygg soffa Frida, ser att det finns fler som gillar den🙂 Fina kaninen på spaning som det ser ut, härligt med djur.

Efter flera dagars regn och blåst så lyser solen från en blå himmel🙂

Ha en fin helg allihopa🌺

Fridaaaa
0

#5 Ja de älskar soffan, båda ligger hos mig nu i soffan haha
Ja det är så härligt, tacktack 🙂 De älskar att sitta på den och spana 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

citytjejen
0

Godmorgon!

Sängsurfar fortfarande och ska ut på powerwalk snart. Makens dotter är här över helgen, mycket kul! Dock lär vi inte se så jättemycket av henne då hon ska träffa kompisar. Och det är skönt att ha ett vuxet styvbarn som ej kräver blöjbyten😃

Ikväll ska jag ut på lokal och dansa med mitt ex!

Ha en fin fredag alla LK:are!

/Christina

flisan708
0

God kväll!!!

Njuter bara av att koppla av, precis betalt räkningarna. Nu blir det lugnt och tidig sänggång. I morgon bitti måste jag upp tidigt, bussen till syfestivalen går 0640. Ska bli så kul!!!

Idag har jag och en väninna varit på invigningen av IKEA här i Borlänge. Säger bara: - Äntligen!!! Vi kom efter 10 och kunde lugnt gå in och kolla och äta. Shoppingen där får vänta till det lugnat ner sig om ett par veckor. Sen knallade vi runt i resten av området och det kändes helt ok. Mycket bra butiker på nya området. På eftermiddagen har jag fått benen vaxade. 

Haft en bra dag och i morgon är en ny spännande dag!!!!

Hoppas även ni haft en bra dag!!!