Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 1247 ggr
[Sisa]
0

Barnen

kanske den största Livskvaliten av dom alla!

Hur gammal var Du då du fick ditt första ?   Kyss

chik
0

Jag var 18år Linda föd 75. o jag o Lindag far hade bott i hopp i 2år,

Sen fick vi Jenny 78…

Så separerade vi 80…

O då träffade jag en FörvånadO låg o blev med Matte som födes 81. Köpte ett så häftigt hus 83,  o så gifte vi oss 83Kyss o så fick vi lilla Bebbeb 84…O så när Bebben var ca 6mån så glömde Faden o åka hem i ca 1mån (Man kan ju inte komma i håg allt) Ensam!!! Sände Fyra hästar till slakt o lämnade till baka två hundar till Securitas  som jag hade för dom.

Flyttade till GBg  där jag hade barnvakt o mitt jobb. vi bodde ca 8mil från gbg.

Vi levde lite ensam till 89 när jag träffade Frank min nuvarande sambo o där har vi lille Alex föd 92…Ja lite om mitt lilla liv.

Jag har två goa Barnban 10 o 14 år gamla..

ja vi vet aldrig hur våra liv blir.

Mitt har varit lärorikt..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

Träffade min man när jag var 18 och precis fyllda 22 så kom vår lille älskling.

Vi har aldrig skaffat fler barn utan har en son.

/Maria

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Två barn har jag..en av varje sort!

Jag var 26 då jag fick mitt första..de käraste jag har! Kyss

Bybo
0

Jag var 31 då jag fick mitt första barn (Lukas i dag 16) och pappan var 23 år, och nästa fick vi typ 1½ år senare (Julius i dag 15)

Pappan och jag var tillsammans i 14 år (träffades då han var 18 ½, och jag 26) Separerade för 8 år sedan. Efter det har barnen och jag bott ensamma, och fortsätter med det ;))

[GunillaF]
0

Jag var 19 när jag fick mitt första barn. Sedan kom det tre till med några års mellanrum.Glad

[Sisa]
0

# 5  Fin Avatar Gunilla! Glad

[GunillaF]
0

#6 Taaack!Skrattande

stina63
0

Jag har inte kommet upp iden åldern ännu, Om man nu inte räknar med mina katter. Skrattande

[peter54]
0

Jag var 45 Glad

[Pirkko,lino]
0

Jag var 21 år och 26 dagar. Glad

[Sisa]
0

Verkar som man numera väntar längre med att skaffa barn..än man gjorde förr Obestämd

JereMina
0

15 år första gången och 21 år andra gången!

Lorita
0

jag var 27 och 30 år när mina två kom Kyss rätt bra jobbat med två olika pappor, pappa nummer två är jag gift med i dag

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

[MargaretaA]
0

jag fick min första några månader innan jag fyllde 20. När den sista (nr fyra) kom var jag 30.

Toyan
0

Jag var 18 när jag fick min första son och 31 när jag fick den andre.

14 år emellan och alla sa att det skulle bli som att föda första gången men hej vad dom bedrog sigGlad

[Sisa]
0

# 10 Vilken fin Avatar! Kyss

[LucyInTheSky]
0

Hade helst haft barn för 2 år sen.. Men vi fortsätter försöka. Om inte annat ställer vi upp oss för adoption om ett år.

Intehärutandär
0

20 år var jag. Och det räckte med en. Han har varit ett lättsamt barn, men tillverkningen, graviditeten och förlossningen var ett helvete. Det gjorde jag inte om. Är väldigt nöjd med ett barn, nu har jag gjort mitt.

citytjejen
0

Jag "fick" en styvdotter när jag var 36! Det funkar utmärkt för mig. Livskvalitet är att inte ha barn, tycker jag🙂

/Christina