Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 509 ggr
aggeelin
0

Spökar det... ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ibland händer det märkliga saker… jag har under flera veckor saknat mina handskar. Idag tog min varma jacka som jag hade sist på yogan för två eller tre veckor sen. Jag hade den till jobbet och hem igen och sen till yogan. Innan jag åkte till yogan så provade jag att fälla upp luvan på jackan upp ordentligt på huvudet … när jag skulle åka hem från yogan och tittade på min jacka så låg mina handskar i luvan!! Hur kom de dit? Har de verkligen funnits i luvan hela dagen eller? Vad tror du?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[[Månen@]]
0

hmm ja om du brukar lägga dom där

stina63
0

Hehe,, Ja de kanske du har haft. Men de hade man känt annars om man hade haft handskar på huvudet

aggeelin
0

Jag brukar inte lägga mina handskar där. Jag brukar ha dem i fickorna. Jackan hängde fritt i lokalen - jag funderar på om någon råkat ta med dem sist och la tillbaka de idag? Jag tog ju på mig luvan hemma, de borde fallit ut då tycker jag??

stina63
0

Ja så kan de vara. Någon som sett att du tappade dina vantar sist,

aggeelin
0

#4 Ja, det är den förklaring jag  kan hitta. Förstår inte hur de kunnat ligga kvar där i två veckor och sen hela dagen och med uppfälld huva ligga kvar… Men hur visste den här personen att det var min jacka? 🤔

stina63
0

Ja kanske en osynlig vän som har behövt dom
Men ibland är det konstigt att de bara försvinner, sen efter ett tag så dyker de upp igen.

Cristine
0

Inte kan du ha haft huvan på huvudet med vantarna i..omöjligt.

De skulle ha ramlat ur.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

#7 Nej, jag tycker inte det. Men tycker också att det var konstigt att den som råkade ta mina handskar för två veckor sen igår kunde känna igen och veta att handskarna hörde hemma hos min jacka. 🤔

Maria
0

Vilket mysterium😮

/Maria

Cristine
0

Verkligen!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Visst spökar det!  Hade det hänt mig så hade jag inte reagerat så mycket. Här händer det liknande saker, men sista tiden har det varit långt emellan.

Sista händelsen liknande din var när jag hittade min nyckelknippa som jag letat efter i tre dagar,  liggandes mitt på köksbordet en kväll när jag kom in.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

#11 Mysko med nyckelknippan!!

Anders 50
0

#12 Inte så farligt…vet att det är min gamla tant som skojar med mig. 😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

#13 Då undrar jag vem som skojar med mig. Jag tror inte att det är möjligt att handskarna varit i luvan i två veckor och att jag skulle åkt kring med dem på huvudet 😂- och om någon tagit fel och fått med sig mina handskar -- hur visste den personen att handskarna hörde hemma hos min jacka?