Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 635 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, onsdag 16 oktober

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Godmorgon!

Fick nyss ett sms från en kompis där det står att det är 68 dagar kvar till julafton. Jag som inte ens vill tänka på julen innan 1:a advent.

(jag hittade din tråd zabelle och har lagt in ditt inlägg här)

Zabelle   

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Godmorgon! Jag kan inte se den så den är nog borta nu.

Här ser det kyligt ut och jag är alldeles snart på väg till jobbet. Mycket på gång och det är bara att sätta fart. Det är ju bra att det inte är långsamt och tråkigt 🙂.

Önskar er en fin dag!

zabelle
0

#2 Tack Agge!

Zabelle   

citytjejen
0

Godmorgon!

Jag har tvättstugan och så väntar jag (o)tåligt på att mitt blivande jobb ska ringa.
Och så vrickade jag fotleden igår när jag promenerade, lite irrterande men vad gör väl det egentligen, det läker och sen är det bra igen🙂

/Christina

Mooniq
0

Mårning. Mitt uppe i en semestervecka.. Jobbigt när man har för många sparade dagar och Måste vara ledig.. 😃.. Solen skiner och himlen är blå. Blir en fin dag - lite fikaturné och sen en långpromenad.. Det är planen för dagen.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Afturelding
0

God förmiddag!

Idag ska vi ringa förvaltaren och be om en ny besiktning. Det är så mycket som är dåligt gjort här, och jag håller på att bli knäpp. För att inte tala om det hål vi har i badrumstaket som är 20 cm i diameter. Och alla opluggade hål i badrummet. Jag slår vad om att vi har mögel inom ett år om de inte vill renovera badrummet 😕

Nåja. Idag har jag internet-fyndat! Jag beställde två vinterkappor i ull till mig själv och en ullrock till maken. Inget annat duger trots att vi ändå inte bor jättelångt norröver. 1085 betalade jag för allt i alla fall, och gratis frakt 😃Utan rabatt hade det kostat 3300 ungefär, så jag är nöjd med mitt kap!

Och nu ska jag lyssna på de föreläsningar jag missat under flytten, hemtentan ska in den 28e och innan dess ska jag hinna skriva högskoleprov också, så det är dags att börja nu.

Ha en fin dag allihop!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

fotokrafs
0

God eftermiddag!

Här är en till som är hemma idag OCH har tvättstugan i några timmar.

#6 Oj.. 20 cm hål i badrumstaket 🤔
Grattis till kapet med kappor o rock
Hoppas de sitter bra till vintern

fotokrafs
0

Nu är jag klar med tvätten! 🥳

Nu bara invänta gubben så man kan ta och käka

stina63
0

Gokvälls

68 dagar till jul Jösses Amalia.. Men de är inte så långt tid tills jag flyger till kanarieöarna playa de Inglés. Ska dit två mitten av november vara där två veckor.. 

Ha en skön Onsdag😃

aggeelin
0

Gokväll - jag ska på yoga om en stund så nu sitter jag och fyller på lite med yoghurt. Ska hinna gå in på Åhlens och se på lampor innan tänkte jag. Vi behöver lysa upp ett mörkt hörn av vardagsrummet.