Prata i telefonen
Hehe jag kom på precis, när jag pratar i telefonen då reser jag mig från stolen och går omkring pratar..😂
.. å du tror att du är ensam om det… 😃
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Hehe tycker de såg så roligt ut när jag reste mig, sen går jag omkring i lägenheten😃Skönt man inte är ensam om de
Inte är du ensam om det inte…men sitta och kladda nåt med en penna är också en variant som brukas här.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Telefonkladd Roligt se konstvärket efter man har pratat färdigt
När jag jobbade som taxitelefonist för måååånga år sen så var jag en baddare på att skriva snabbt och med många förkortningar - det fanns dom gångerna jag inte ens själv kunde se vad jag just skrivit ner.. 😃 Inte hade vi dator eller nummerpresentatör inte… men vi lurade ut det oftast…
Hehe ja Mooniq skriva snabbt de gör jag med, ibland undrar jag vad jag har skrivet för något… Då är det illa,😃
När jag läste till undersköterska, På lektionen så skrev jag samtidigt som jag tittade och lyssnade på läraren. mellanåt så tittade jag ner på pappret.
En klasskamrat hängde inte med läraren och hon ville se vad jag hade skrivet för något. Men hon sa Jag kan inte läsa de du har skrivet alls, 😃
Stina - vi är läkarämnen alltså.. dom skriver ju helt hopplöst dåligt 😂
Japp de är nog därför som datorn har kommet till,,,😃
.. antagligen… 😃
Jag har ju gjort hundratals telefonintervjuer (i jobbet) och de samtalen brukar vara en timme i snitt och då gäller det att anteckna så pennan glöder.
Fortfarande så skriver jag när jag pratar med någon i telefonen.
När jag pratade med min bror förut och han sa att solen sken på Marstrand såg jag efteråt att jag hade ritat en sol.
/Maria
Hehe Ja då blir de en telefondagbok humlan😃
Haha, ja precis🙂
/Maria
Jag gör nog desamma eller gör saker jag måste samtidigt. Är det dock ett allvarligt samtal så sitter jag ner.
Ja flisan Om de är ett allvarligt samtal då står jag nog helt stilla,,
Numera pratar jag sällan i telefon men om jag gör det går jag omkring och plockar skräp, vattnar blommor, viker tvätt, stryker osv!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ungefär som mej agge,.. Brukar inte prata så länge, undrar varför.😃 Kanske tycker dom att jag låter som jag är anfådd
I och med att vi kliver upp och rör oss så får vi bättre genomströmning/cirkulation av blodet i kroppen. Vi kan koncentrera oss bättre och blir mer skärpta, så det kanske är kroppens sätt att fungera bättre som gör att den ger oss impulser att kliva upp och röra oss under t.ex. telefonsamtal.
* 17 Så sant så Gunilla Då fortsätter jag att gå omkring när jag pratar i telefonen🙂
😉
Jag pratar sällan i telefonen, knappt 1 gång i månader. Men då jag gör det så går jag runt och städar. Då jag lagt på luren, så blir jag alltid lika paff över att städningen är gjord.
Hehe De är bra prata i telefonen För då får man lite gjort också hemma snövit. Så är jag med,,,
Ja jag går också omkring och pratar i telefonen. Vilket blir lite jobbigt när jag arbetar eftersom jag sitter på en servicelinje för datorer. Man kan ju inte knata omkring på kontoret med datorn i famnen.
Min mamma brukar också gå runt när hon pratar i telefon.
Min pojkvän går också omkring, ofta fram och tillbaka på ett ställe.
Min pappa brukar skrapa ihop smulor till en liten hög som såna finns på bordet, annars gör han nåt annat med den lediga handen.
Jag gör inte så mycket, pratar i telefonen helt enkelt. Pratar och fnissar nervöst för jag hatar verkligen att prata i telefon.
#0 Jag fokuserar på en sak i taget, därför sitter i lugn och ro, men om samtal blir väldigt långt, byter jag rum och stol ibland. 🙂
Hehe skönt vi är olika härligt läsa