Vad....
Får absolut inte fattas i ditt kylskåp?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Smör, mjölk, yogurt naturell och vanilj, ägg, riven pecorino
och grönsaker som paprika, tomat,
Mjölk, finns inte det får jag inget kaffe ;P
Grädde, annars dricker jag inte kaffe. Men, om jag är för lat att gå och köpa grädde, får jag vara utan kaffe då. 😮😃
smör, kokosfett - som jag steker i eller har i mitt mbc-coffee
philadelphiaost (reder såser/grytor med den)
hårdost- har jag till mina frö-bröd.
ägg!! stapelvara - äter mycket ägg, kokta kalla, stekta, ugnsomeletter med fyllning - och i mina fröbröd.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Oj, jösses vad svårt.
Smör, ägg, grönsaker och rotfrukter. Alltid lök.
Olika tillbehör som senap, ayvar, tomatpuré, chilli, sylt, marmelad, osv.
Soya, Worcestershire, grekisk yoghurt.
Plus en massa annat🤐
/Maria
Mjölk är en sak som jag absolut inte klarar mig utan och min mamma kan inte dricka kaffe utan mjölken så den får absolut inte fattas.
Oj, då. Mjölk har jag faktiskt ganska sällan.
/Maria
Yoghurt och choklad.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Hehe jag dricker mjölk varje dag. Har blivit en så stark vana att jag får cravings efter mjölk varje morgon. 🙂
#8 Choklad som i chokladbit😛??
/Maria
#10 Ja, mörk choklad! Det ska alltid finnas minst en kaka hela tiden 😉
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#11 Aha, det hade jag aldrig klarat utan att äta upp med en gång😉
/Maria
Smör, bregott, ost, mjölk, grädde, ägg och kaviar. Sen klarar man sig tills man åker och handlar. 😃
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ostar …åtminstonde tre oika Messmör…äter med sked,har kalsium och järn bra mot myrkryp Soppan vi dricker morgon och kväll med ingefära, gurkmeja, chili och vitlök ..bra mot allt. Tomat natural I paket och i tub koncentrerad Mjölk Grädde och Turkisk yoghurt till katten.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#14 Cristine - om du har myrkryp i benen ska du äta Cal-Mag och D-vitamin. Myrkryp är ofta en brist på Magnesium. Men Kalcium, Magnesium och D-vitamin samarbetar, varför det är idè att äta alla tre tillskotten för att komma tillrätta med myrkrypningar.
Kom på att det är längesen jag åt messmör på rostat bröd..🙂 Oj, riktigt många år sen. Får baka mitt fröbröd och köpa en liten bytta messmör, tror jag..
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Mjölk
Smör
Dryck
Ägg
Annat pålägg
Är nog det hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kylan.Det skall vara kallt..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Smör, mjölk, fil, ägg, vit lök, gul lök, grönsaker, rotfrukter och min egengjorde ringblomssalva som jag förvarar i kylskåpet. De här är vad jag måste ha, sedan varierar allt annat.
Ägg, margarin, mjölk, bregott. Och så basvarorna i skafferiet med så man kan baka eller göra mat månaden ut.
Smör, mjölk och ägg.
Smör, ost, fil/yoghurt. Det är de absoluta måstena. Men det finns en massa annat därinne också, ofta är det nästan proppfullt!
/Christina