Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 670 ggr
flisan708
0

Jawbone up

Skulle vilja tipsa er om en kul pryl som jag haft några veckor som jag tycker är super. Den heter Jawbone up och ser ut såhär. Om ni blir nyfikna gå in på deras hemsida. Se nedan!!! Jag är jättenöjd!!!!

https://jawbone.com/up

UP ™ är ett system som tar ett helhetsgrepp på en hälsosam livsstil. Armbandet spårar dina rörelser och sover i bakgrunden. Appen visar dina data, kan du lägga till saker som mat och humör, och levererar insikter som håller dig framåt.

aggeelin
0

Spännande! Har läst om att det ska komma. Hur använder det och vad ger det dig för "input" och hur jobbar du med den?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
0

Det som jag ville veta i första hand var att se hur jag sover. Skillnaden mellan sömnen då jag jobbar och är ledig. Sen fick jag bekräftat att jag sover dåligt. Varje morgon pluggar jag in armbandet i mobilen och får då se hur lång tid det tar att somna, hur många timmar djup och lätt sömn jag har samt hur många gånger jag varit upp under natten. Jag kan även använda det som väckarklocka. Rörelsemässigt har jag satt upp mål som jag vill uppnå vilket gjort att jag känner mig mer motiverad. Detta är vad jag gjort hittills men jag tänker utvidga det via apparna som man kan koppla ihop med bandet. Tycker att jag får en bra bild över min hälsa och mående. Kan verkligen rekommendera detta! Bra är att det funkar till både Android och iphone.

Mooniq
0

hur mycket kostar armbandet och var har du köpt det?

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Fridaaaa
0

Undrar med, vad kostar armbandet?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mooniq
0

kollade pricerunner 1095 - 1995 kr. lite dyrt för mig än.. men får hålla kolla på pricerunner, de kanske sjunker i pris de närmaste månaderna..

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Fridaaaa
0

#5 Oj ja på tok för dyrt för mig med 😕 Lär nog inte sjunka ner i pris till min nivå tyvärr😕

flisan708
0

Kan hålla med om att det kostar en del men jag tycker att det är värt det. Gav 1290 på en butik här i stan. Kolla tradera och blocket. Kanske någon som ångrat sitt köp eller fått i present och inte är intresserad.

Fridaaaa
0

#7 Ja har man bara råd och så, är det säkert värt det 🙂
Kostar tyvärr 1299kr på tradera 😕

aggeelin
0

Det där med sömn är något som jag inte är så bra på och har kämpat med i många år  - inte lätt

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet