Godmorgon lördag 28 sept
Godmorgon på er! Just nu är jag på väg till sängen och när jag går upp har jag massor att göra. Ordna med mat och vara barnvakt så jag vet inte om jag hinner in här. Ha nu en riktigt fin lördag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon. Vaknade för en halvtimme sedan ungefär.
Har inga direkta planer för idag mer än att veckohandla till att börja med. Det är kallt. Bara någon plusgrad. Brrrr.
/Maria
God morgon! Fortsatt lycklig över det nya jobbet. Längtar till nästa år då jag börjar. Idag blir det promenad dag dit jag ska. Ska på förmiddagen bli fin på fransar och bryn. Sedan träffa en väninna. Måste sen handla å greja här hemma. Ha en trevlig lördag!
God morgon! Fortsatt lycklig över det nya jobbet. Längtar till nästa år då jag börjar. Idag blir det promenad dag dit jag ska. Ska på förmiddagen bli fin på fransar och bryn. Sedan träffa en väninna. Måste sen handla å greja här hemma. Ha en trevlig lördag!
Godmorgon!
-5 här i morse! Frost för 7:e natten i rad.
Ska också iväg och handla om en stund, det fattas en del. Och så säljer Granngården hundmat för nästan halva priset, så det blir ett besök där också. Nya jaktstövlar behövs också så det blir även en tur till jaktbutiken.
Blir en dyr resa! 😃
Ha en fin lördag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#2 Har missat att du fått nytt jobb!! Berätta! 🙂
har suttit mest o klickat runt i nätet och hittat lite kul saker. Beställt ny kokbok - http://image.bokus.com/images2/9789172412576_200_langkok-for-lchf-och-paleo
Jag letar ju oftast recept på nätet men det kan vara kul med en bok ibland oxå.
Har läst lite om en crock-pot - slowcook-food. Lite spännande faktiskt. På www.tretti.se har de en crock-pot för 1195 som jag har fastnat för. kokar mat hela dagen eller natten o sen är det klart. tillagas på låga temperaturer och köttet blir oooootroligt mört…
snart jul 😃
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
God morgon
Underbart soligt väder i Malmö, Funderar om jag ska ut till stugan eller till nya Mobilia som har premiär under helgen Eller om jag ska städa här hemma.. Hm svårt val hehe
Ha en underbar skön lördag
Hej mitt på dagen.
Dotter ska på dop så jag blir ensam som vanligt, känns lite konstigt efter allt drag under sommaren. Trist väder är det också + att vi har sorg efter vår underbara granne!
Ha ne fin dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God dag!
Kom nyss hem från pojkvännen.. ska fixa mig och ta det lugnt, ikväll blir det middag med en vän jag inte sett på 8 år. :)
#6 Jag ska byta arbetsgivare och börja jobba dagtid på ett korttidsboende. Tror att det kommer bli toppen kul och ge lite nya utmaningar. Kommer säkert sakna akutvården men det finns kvar om jag blir sugen i framtiden. Börjar väl där strax efter nyår. Ska säga upp mig på måndag.
#11 Oj, det blir annorlunda! Helt annorlunda utmaningar! Och som sagt, akutvården finns kvar om du längtar tillbaka dit.