Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkläder-smink-smycken
Läst 578 ggr
Cristine
0

Är trenden över?

Den att tatuera och piersa sig?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Karmatarerskanise
1

Fler än någonsin tatuerar sig idag, dessutom visas det flera tatueringsprogram på tv. Trenden växer.

aggeelin
0

JAG tror också att den växer. En kompis dotter har tatuerat sina föräldrars brudkort på ryggen t.ex.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Caroline L
0

Tatueringstrenden växer enligt mig. I min bekantkrets tatuerar sig många nu, till och med min kusin som jag aldrig trodde skulle göra det.

Har ingen själv :)

zabelle
0

Piercing har väl stannat av lite, tycker inte jag ser det lika ofta på folk.

Tatueringar ökar markant i alla åldrar tycker i alla fall jag. Nu är det inte bara ungdomar som är tatuerade utan även äldre.

Jag kommer kanske att vara den enda kärringen på "himmet" som är utan? 😉

Zabelle   

citytjejen
0

Den håller i sig och ökar, tycker jag också. Gjorde min första tatuering i somras och det kommer bli fler med tiden🙂Piercingar låter jag bli utöver mina två hål i örsnibbarna!

/Christina

Maria
0

#4 Du och jag då….😉

När jag var i 30-35årsåldern så funderade jag på att göra någon tatuering men jag kom aldrig på vad jag ville ha eller var den skulle sitta. Idag är jag glad att jag lät bli.

Min man är däremot tatuerad sedan ungdomen. Han fick förr ofta frågan om han varit på sjön eller suttit inne? Bådadera, brukade han svara😃

Vår son är tatuerad. Han har ritat sina tatueringar själv och den första han gjorde på axeln står det "Mamma"❤️

Alla män på både min mans sida och min sida i släkten har varit tatuerade.

/Maria

Afturelding
0

Den ökar ständigt.

Jag är både piercad och tatuerad 😉 Jag ska till och med gå till studion i nästa vecka och beställa tid för nästa tatuering. Men jag ser inte heller personer med piercingar i ansiktet speciellt ofta längre. Eller också tänker jag inte på det…

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se