Tjuvar
Har su haft besök av dem någon gång
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Japp, de snodde mitt tanklock xD
De hade varit och tagit saker hos granne längre bort: röjsågar mm. och sedan försökte de nog slanga min bil men det gick de bet på haha men fräckt att sno mitt tanklock (alltså inte själva luckan) så fick köpa nytt xD
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja Min cykel försvann efter jag har haft den i exakt tre månader
Sen försvann en solcellslampa i min trädgård, Var någon som bara gick in i trädgården tog den under tiden jag låg och sov. Vad dom nu skulle med den till, Men de var obehagligt att veta att där var någon i trädgården när jag sov. Så sen den dagen så låser jag min grind när jag ska sova, Lite säkrare Även om dom bara kan hoppa över
Fy #2 - ja och min cykelkorg som försvann för några veckor sen. Jag var in på Clas Olsson för att köpa en ny men alla var slut. Det är väl fler som fått sin cykelkort stulen 😮
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jaa, jag har blivit bestulen på pengar, presentkort, mat och en stor citrinsten.
VI blev bestulna i maskinhallen för 18 år sen. De tog alla elektriska verktyg. Borrmaskin, vinkelslip, pelarborrmaskin m.m.. Men de missade motorsågarna som var i ett annat uthus.
Var rädda om varandra
Två gånger har någon "slangat" bensin här där vi bor.
/Maria
Jag blev bestulen på min plånbok i Kroatien och dom hann länsa mitt bankkort på hela min lön + bidrag innan jag hann spärra. Dom fick även med alla mina kontanter både kroatiska och svenska. 😕
Jag satt på polisstationen hela eftermiddagen och vi åkte och kollade övervakningskameror (detta skedde i en klädaffär) men ingenting. Alla människorna som befann sig i affären medans stölden hände visade upp alla sina väskor osv men ingenting 😕
Trots att jag hade full försäkring med mig både hemförsäkringen och bankförsäkringen fick jag INGEN ersättning av banken trots att jag visade upp den stöldanmälan jag gjorde på polisstationen i Kroatien. Så där försvann alla mina pengar och jag fick ingen ersättning alls och gärningsmannen blev aldrig hittad.
😡
Kul när man väl var hemma och inte kunde betala räkningarna. Är fortfarande arg när jag tänker på detta trots att det var ett år sedan nu. Hade inte ens råd med biljetten hem.
..ficktjuvad, ur EN ficka, i Rom
och inbrottade i bilen
första gången tryckte hen in en "vädringsruta"
snodde en fådd beg. "lyxstereo, inget kvitto
o eftersom jag hade bilen i ett garage, surade försäkringsbolaget
"i garaget kunde tjuvarna jobba ..ostört *grrrr*😡 *
samma hen(?) gjorde återbesök några veckor senare, tryckte loss
"fönsterlåset" jag limmat fast, men nu hade jag en lös stereon o "kassett"
bara lite stök i bilen
lääänge sedan,
på ett sätt var jag lättad, att hen inte slog sönder ett sidoruta..
penke
caroline vilken grej.😭Ja alla ni..
Ja.Jag har med blivit bestulen många gånger av bilen o bensin. O i lägenheten..Av plånbok o klocka. men det fick vi till baka..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inte hemma, men när jag jobbade så hade vi mycket stölder av diesel, verktyg ja allt möjligt från skogsmaskinerna. Även arbetskläder, skitiga strumpor, kaffe m.m.
Det jobbiga var att laga allt som de förstörde vid inbrotten. Och polisen var sällan intresserade trots att vi fotograferade fotspår och däckmönster, de ville väl inte åka ut i skogen och riskera skita ner sina bilar.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Tre saker har olika tjuvar "fått" av mig. Min (guld)klocka, min vigselring och min cykel. Att de borde vara nöjda. 🤔
Vi hade inbrott i villan där jag växte upp. Tjuvarna var kvar när min mamma kom hem och som tur är stack de utan att ha hunnit få med sig något.
Min kamera försvann när jag hade varit hemma hos en kompis.
Som barn blev mina suddigummin snodda (samlade på sådana) men jag kom på vem det var eftersom jag hittade dom hemma hos min kompis ;) Hon fick höra ett och annat under tiden som jag "stal" tillbaka dom.
Det var fult gjort av henne Hera ..
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
13 ja. Undrar vad som fick henne att göra så. Hon växte upp ich blev en ärlig och fin människa i alla fall :)
I skolan, någon j*vel bröt upp mitt skåp och snodde matkort, busskort & kontanter jag lämnat i plånboken.
Dock fanns både dator & plånboken kvar (minus kontanterna), men pappskallen hade lämnat både Körkort & bankkort i plånboken (hade dem i ett "dålt" fack😎)
Fick dock ersätta matkort & busskort själv, samt fick ingen ersättning av skolan för stölden, trotts att deras försäkring skulle gälla.
Jaja, det var iochförsig bara några hundralappar, men ändå😕
Har mina misstankar om vem puckot var, men säger inget om det, lönar inget till😡
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube