Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 879 ggr
Fridaaaa
0

22 september morgon!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har alla tagit sovmorgon idag? Vad hĂ€rligt đŸ™‚

SjĂ€lv steg jag upp kl 8 idag, ut med hundarna och sĂ„. Ska fĂ„ i mig lite frukost och förhoppningsvis till gymmet, annars blir det imorgon đŸ™‚
Helgerna gÄr pÄ tok för snabbt som vanligt.

Ha en toppensöndag!

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Gomorron!

Allt vĂ€l hĂ€r
ingen indiansommar i sikte Ă€n! TĂ€nk att de ljög igen!! 😃

#0 Vad ska det bli för ras pÄ den lille ?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

#1 Papillon/powder puff đŸ˜ƒ Ev blivande familjemedlem đŸ˜‰ Om jag inte faller för en annan i kullen đŸ˜ƒ

Mooniq
0

Det regnar i Brodalen. sofflĂ€ge och bok. đŸ™‚

Älta inte problem - skapa lösningar!! đŸ€”đŸ˜ƒ

aggeelin
1

Godmorgon pÄ er!!

Jag har sovit en liten kort natt (kom hem 03.30 i natt) och nu sitter vi vid frukostbordet. Jag har hunnit packa upp och sÀtta pÄ en maskin tvÀtt. HÀr finns nog till fyra-fem maskiner lakan-handdukstvÀtt. Det fanns gott om det innan vi Äkte och sen bÀddade jag rent till katt/husvakten och bÀddade rent i natt igen till oss. Det Àr lÀttvÀttat med maskin och tumlare som tur Àr.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

stina63
0

God morgon

SÄ söt liten en frida

Fint vĂ€der hĂ€r i malmö idag med,,,, 😃lite blĂ„sigt men fint vĂ€der

VĂ€lkommen hem agge.

Jag fÄr nog köpa en ny mus till datorn plus musmatte, För den som jag har Àr inte bra mera,,,

Ha en skön söndag

flisan708
0

God förmiddag! Solen skiner idag igen, helt underbart! Hösten Àr vacker! Slappat nu pÄ förmiddagen, gött! Inte mycket planer idag, tÀnkte ta en promenad till affÀren. Sen finns det alltid saker att göra hemma sÄ man Àr inte sysslolös precis. #0 Söt valp!

Cristine
0

Goddag! Klev upp kl 8 i morse, vÀldigt ovanligt för mej. Soligt idag ocksÄ men inte .varmt.

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

Caroline L
0

God eftermiddag! 👍

Blev vÀckt av katterna idag, glömde stÀnga sovrumsdörren. DÄ tar dom första chans att sova bredvid och sedan vÀcka mig nÀr dom tycker det Àr dags för frukost.

Idag har jag ingenting inplanerat vilket kÀnns skönt. Ska gÄ runt i mjukisklÀderna och bara vara hemma. Det regnar och Àr ruskigt ute.

#0 Åh ny hund Frida? 😃

Fridaaaa
0

#8 Ja ev blir det sĂ„ đŸ˜‰ Jag Ă€r galen, jag vet! Haha, jag Ă€r bara sĂ„n đŸ˜› Vet inte dock om det blir den eller om det blir nĂ„gon av de andra 5 syskonen đŸ˜‰

chik
1

God kvÀll hÀr i burken alla LK-are.

Regn Àven hÀr.

890-. Vet la du att man inte kan lita pÄ vÀder nissarna..

Vink'

Lena.P Àr jag i verkliga livet.

Caroline L
0

#9 Nej du Ă€r inte galen vad kul med ny hund! 😃 Den pĂ„ bilden Ă€r jĂ€ttesöt, det Ă€r sĂ€kert dom andra med! Grattis

[elmaek]
2

Jag har varit hos pojkvĂ€nnen
 stackaren har en hosta sĂ„ han vaknade 06.30 och skulle chilla i sin ensamhet med en kopp te, sĂ„ bestĂ€mde mig för att göra han sĂ€llskap istĂ€llet.. sĂ„ vi lĂ„g och sĂ„g pĂ„ Star Wars. :) En film kvar har vi, haha! Sedan har jag bara sovit till och frĂ„n under dagen.. att sova 4-5 timmar pĂ„ vardagarna och sedan arbeta Ă€r ingen höjdare i lĂ„nga loppet!

Har nyss klickat hem en Samsung Galaxy S3 Mini sÄ Àr pÄ nÄgorlunda bra humör. ;) Blir en dusch snart sen sova!

Fridaaaa
1

#11 Hehe har ju redan en, plus andra djur, var sÄ jag tÀnkte hihi finns sÀkert dem som tycker att jag Àr galen haha
Hehe ja visst Àr den! HÀr Àr hela kullen:

Caroline L
1

#13 Åh pluttinuttar jag hade gĂ€rna tagit med mig en hem ocksĂ„. Lillen som ligger i mitten över alla var ju bara för söt!

Djur kan man inte ha för mĂ„nga av 😉(jo.. i lĂ„nga loppet men du förstĂ„r vad jag menar hehe)

Fridaaaa
0

#14 Djur Ă€r livet! Ett liv utan djur Ă€r inget liv för mig â€ïž
Haha ja riktig klump đŸ˜‰