Mååårning 19/9
Det har sina fördelar att jobba skift ibland … 😃
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Jag jobbar dagtid och kvällar helger så de är skönt de med hehe, Man blir ledig mitt i veckan😃
Godmorgon!
Har tvättat och myser framför tv:n nu med regnet utanför. Väntar på ett glädjande telefonsamtal dessutom!
I eftermiddag blir det ett besök på Gröna lund tillsammans med min man. Fast regnar det för mycket så hoppar vi över det.
/Christina

Hallå i burken!
Här har det regnat och mer ser ut att komma.
Fikaturné låter bra Mooniq.
Så vackra blommor Mooniq och stina🙂
Mysigt med en dag hemma med alla dina söta djur Frida.
Idag ska jag ut och åka tåg, hälsa på i den södra landsdelen🙂 Hoppas det inte blir några förseningar.
Ha det gott🌺
Gomiddag
Det börjar bli kallt på morgnarna. Idag var det säsongspremiär för "rumpvärmaren" i bilen och jag kände att det skulle varit skönt med vantar. Det var fullmåne och dimbankar och det såg nästan lite magiskt ut. Nu skiner solen och om några timmar är det helg :)
Ska till läkare i morgon och kolla upp mitt ena öga, har plötsligt börjat se suddigt, hoppas det inte är nåt bestående.
Ha en skön dag allihop!
Zabelle
Mulen dag.. men mig har det varit full fart på!
kliva upp - frukost - mata katten - klappa katten, leka med katten - samla alla papper som ska med - springa till bilen - åka till affären - köpa matlåda - åka till en brevlåda med mitt kuvert - åka till zoo - åka hem - insåg att akvariet inte började lysa när det skulle - åka till zoo igen för att köpa nytt lysrör - åka hem - byta lysröret - för att sedan inse, till min förskräckelse, att jag har fått helt fel färg, för det lyser i ett.. wait for it…. ROSALILABLÅTT!! sken.
Orkade inte åka tillbaka IGEN, så nu får jag stå ut med denna oerhört fula färg där i ett tag.
Nu ska jag sätta mig och äta mina pannkakor, sedan lär jag duscha.
Fartfylld dag för en som är arbetslös måste jag säga.
Gokväll!
Bättre sent än aldrig! …Har haft fullt upp idag, två danska elever klarade inte pressen här i Sverige utan åkte hem i tisdags kväll! :)
Så idag kom det en ny kille…en Svensk!! Honom gick det att förstå trots att han var från Finspång! Nu har jag ledigt till måndag.
Ha en fin kväll!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God Afton på er här i burken-
Fin blommor..
Ja fin fortsättning till er alla..
Zabbelle.Håller tummar för att det inte är något med ögat..
Lena.P är jag i verkliga livet.