13 september, morgon!
Morgon! đ€
Fredag idag och det Àr himmelskt!
Ha en bra dag!
Go'morron folks!
Visste ni att nr 13 inte finns i hotellrum, adresser, biostolar, restaurngbord etc.. i sydlĂ€ndska lĂ€nder. NĂ€r jag skrev adresser sĂ„ poppade ett annat minne upp som Ă€r ganska kuriöst. NĂ€r man kom hem och skulle in sĂ„ fanns ingen nyckel till Portalen utan man fick klappa i hĂ€nderna tills en portvakt kom med ett enormt knippe med nycklar och lĂ„ste upp. Ibland kunde det ta en halvtimme innan han dök upp och dĂ„ hade man skrikit sig hesâŠPorteroooooo!
Nycklarna var vÀldigt stora och varje vakt hade ett kvarter att sköta.
Det har kanhÀnda Àndrats sedan jag bodde dÀr
Ha en glad och trevlig dag!
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
Godmorgon!
Ute Àr det fuktigt, jag hoppas pÄ sol senare under dagen. TÀnk, Àr det fredagen den trettonde idag!! Hoppas pÄ en fin sÄn dag, jag Àr nog inte sÄ vidskeplig.
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Godmorgon!
Dimma ute idag och luften Àr sÄ fuktig att man blir blöt!
VĂ€ntar pĂ„ sotaren och sen blir det fria aktiviteter. đ Enda "att göra" Ă€r att göra kalops/gryta pĂ„ rĂ„djurskött.
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Gomorron.
Var uppe med tuppen . Har lĂ€mnat bilen pĂ„ service. Hos vĂ„r lokale bilmekaniker. Som jag har fullt förtroende för. FĂ„tt svabbat av golven pĂ„ nedervĂ„ningen. . Ăr ledig idag. Har inga mĂ„sten, men en massa borden. đ. Men de fĂ„r man inte ta sĂ„ allvarligt pĂ„.
Handla skall jag göra, ev, en tur till bageriet, nÄn maskin tvÀtt kanske. Ja vi fÄr se.
Imorron blir det att gÄ upp tidigt, Min man Àr med i Södras förtroenderÄd och det skall vara en skogsdag i Rinne, FotskÀl. ( 9.00-12.00) Vi Äker hemifrÄn vid runt halv 6. Brukar vara en massa besökare, men de kommer i lagom takt. SjÀlv sÄ brukar jag mest njuta av tillvaron. Ha med en god frukostkorg, , kaffe, gÄ rundan iskogen, se skogsmaskiner i arbete, fota , prata med folk, man blir bjuden pÄ hamburgare sÄ lunch behövs inte.
Ha en go dag allesamman..
Var rÀdda om varandra
MÄrning. Kroppen har gÄtt i baklÄs sÄ det verkar inte bli nÄn promenad idag.
# 3 - tur för dig att jag bor lÄngt bort. Kalops Àr sÄÄÄ gott!!
Idag ska jag inte bry mig om att ens tĂ€nka 13 - förutom att jag Ă„ker till jobbet kl 13 och hĂ„ller tummarna för att vĂ„ra tĂ„g sköter sig đ
Ălta inte problem - skapa lösningar!! đ€đ
#4 DÄ hoppas vi pÄ nÄn bild sen. :)
#5 Jag kan vĂ€nta tills framĂ„t kvĂ€llenâŠsĂ„ du hinner! ;)
#6 - satan, börjar ju jobba halv tvÄ⊠đ kan du skicka med posten? đ
# Aj dÄ⊠FĂ„r ta det en annan gĂ„ng dĂ„, har ju ett bra lager i boxen. đ
aha, vilken tur med stor frösabox đ

God förmiddag.
Fuktigt och dimmigt idag, men tror solen kommer pÄ besök under eftermiddagen.
Inga speciella planer för dagen mer Àn att helghandla,men först vÀnta pÄ att TV:n som varit pÄ rep ska levereras.
Ha en fin dag vad ni Ă€n hittar pĂ„đș
Gomiddag
Underbart fin vÀder ute, Jag ska ivÀg till stugan, RÄkade sova lite lÀnge idag, men de behövde jag antar jag,
Ha en fin skön fredag