Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 346 ggr
[elmaek]
1

Morgon 6 september!

Morgon! 😮

Jag fick sovmorgon idag, fick sova med pojkvĂ€nnen, har en lĂ€tt dag pĂ„ jobbet och sĂ„ Ă€r det ju fredag! 🙂

Ha en bra dag!

Ninjamikael
0

Ha en strĂ„lande fantastisk dag pĂ„ jobbet
 Å ja.. De Ă€r ju fredag och helg som stĂ„r framför oss. LĂ„nar lite av din sprudlande energi och sĂ€gee trevlig helg allihopa! :) Hoppas du och ni dĂ€r ute fĂ„r en hej jĂ€vlars underbar fredag :)

[elmaek]
0

#1 😃

aggeelin
0

Godmorgon!!

HÀr Àr det en fantastiskt vacker morgon med dimmor över trÀsket. IkvÀll blir det surströmming ute i vÄrt "skjul". Trevligt och gott.

Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon!

VĂ€ntar pĂ„ samĂ„ket till skolan. FörelĂ€sning idag đŸ™‚
Men slutar kl 12, skönt, men dÄ blir det veckohandling med sambon hehe

Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

[GunillaF]
0

Ha en riktigt hĂ€rlig dag och helg alla ! ☀

zabelle
0

HallĂ„ i lĂ„dan! 👋

Solen skiner, jag Àr ledig. Kan inte bli bÀttre!
TvĂ€ttmaskinen Ă€r igĂ„ng, jag har stĂ€dat hela huset och kaffet Ă€r snart klart.
Nya lilla vovven ligger och sover i katternas korg. Vi gick en lĂ„ng runda i morse, jag Ă€r ju van vid stora hundar sĂ„ jag vet inte riktigt hur mycket hon orkar men hon pinnade pĂ„ rĂ€tt bra.
IkvĂ€ll ska vi grilla, snart Ă€r den sĂ€songen slut sĂ„ man fĂ„r passa pĂ„ nĂ€r det Ă€r sĂ„ hĂ€rligt ute.

Ha en bra dag allihop!

Zabelle   

Anders 50
0

Godmorgon!

Var uppe tidigt och gjorde en tur till skogen. Nu Àr det kaffe och datakoll, sen till Hemköp för att proviantera. Sen blir det fri aktivitet.

Sprillans ny medlem pĂ„ iFokus och hĂ€r
Ninjamikael
VĂ€lkommen! 🙂

Och en ny hund hos zabelle! đŸŒș

HĂ€nder mycket hĂ€r
😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Toyan
0

God morgon.

Solsken men svalare Ă€n igĂ„r.  Vaknat med ont i halsen pĂ„ en sida, blir att skrĂ€mma ivĂ€g basseluskerna.

SĂ„ hĂ€rligt med en promenadkompis igen zabelle, vet inte sĂ„ mycket om yorkshireterrier men dom jag trĂ€ffat verkar ha en vĂ€ldig energi och söta Ă€r dom🙂

Önskar er en underbar dag och trevlig helgđŸŒș

zabelle
0

#1 VĂ€lkommen Ninjamikael! 👋

Zabelle