Morgon 6 september!
Morgon! đŽ
Jag fick sovmorgon idag, fick sova med pojkvĂ€nnen, har en lĂ€tt dag pĂ„ jobbet och sĂ„ Ă€r det ju fredag! đ
Ha en bra dag!
Ha en strÄlande fantastisk dag pÄ jobbet⊠à ja.. De Àr ju fredag och helg som stÄr framför oss. LÄnar lite av din sprudlande energi och sÀgee trevlig helg allihopa! :) Hoppas du och ni dÀr ute fÄr en hej jÀvlars underbar fredag :)
#1 đ
Godmorgon!!
HÀr Àr det en fantastiskt vacker morgon med dimmor över trÀsket. IkvÀll blir det surströmming ute i vÄrt "skjul". Trevligt och gott.
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Ha en riktigt hĂ€rlig dag och helg alla ! âïž
HallĂ„ i lĂ„dan! đ
Solen skiner, jag Àr ledig. Kan inte bli bÀttre!
TvÀttmaskinen Àr igÄng, jag har stÀdat hela huset och kaffet Àr snart klart.
Nya lilla vovven ligger och sover i katternas korg. Vi gick en lÄng runda i morse, jag Àr ju van vid stora hundar sÄ jag vet inte riktigt hur mycket hon orkar men hon pinnade pÄ rÀtt bra.
IkvÀll ska vi grilla, snart Àr den sÀsongen slut sÄ man fÄr passa pÄ nÀr det Àr sÄ hÀrligt ute.
Ha en bra dag allihop!
Zabelle
Godmorgon!
Var uppe tidigt och gjorde en tur till skogen. Nu Àr det kaffe och datakoll, sen till Hemköp för att proviantera. Sen blir det fri aktivitet.
Sprillans ny medlem pĂ„ iFokus och hĂ€râŠNinjamikaelâŠVĂ€lkommen! đ
Och en ny hund hos zabelle! đș
HĂ€nder mycket hĂ€râŠđ
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God morgon.
Solsken men svalare Àn igÄr. Vaknat med ont i halsen pÄ en sida, blir att skrÀmma ivÀg basseluskerna.
SĂ„ hĂ€rligt med en promenadkompis igen zabelle, vet inte sĂ„ mycket om yorkshireterrier men dom jag trĂ€ffat verkar ha en vĂ€ldig energi och söta Ă€r domđ
Ănskar er en underbar dag och trevlig helgđș
#1 VĂ€lkommen Ninjamikael! đ
Zabelle