God morgon 25/8
Ny dag nya äventyr….vad finns där bakom hörnet, alltid lika spännande tycker jag. Fint väder har iaf peesenterat sig! Nästan molnfritt, ännu en härlig och varm dag! Tyvärr också en till dag med paddan. Igår var det storstädning i trädgården så idag är de bara att njuta! Önskar er en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
god morgon
Sitter o väntar på att åka till jobbet. Ytterdörren är öppen och lite kylig vind ringlar sig runt fötterna. Blå himmel och solen kommer att göra ett gott jobb idag oxå.
Den lilla gräsroboten jobbar för fullt. Har nu ställt ner klippschemat 7,00 - 21,00 och om några veckor ska den få gå i ide i garaget. Supernöjd med hur gräsmattan har förvandlats på dessa sommarveckor. Ingen mossa kvar, nästan inga groblad kvar heller.. och massor, massor av friskt grönt gräs. Mina grannar är impade och en av de äldre damerna köpte en likadan för 3 veckor sen, hon är överlycklig att inte behöva dra runt på gräsklipparen..🙂
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Godmorgon!
☀️skiner idag också! vet inte vad jag ska hitta på för kul idag…gör nog som Cristine…bara njuter! 😃
Gör så… ni som kan!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon!
Här har varit en mulen/disig morgon - nu börjar solen titta fram. Jag rensade en del igår och ska fortsätta idag. Få se vad det blir mer.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God dag 🙂
Jag tog en lång sovmorgon idag. Åt en stor frukost på balkongen och har hunnit betala in lite räkningar. Nu när jag är arbetslös har jag ingenting att göra om dagarna… på måndag ska jag i alla fall till arbetsförmedlingen och försöka komma in på bemanningen/vikariepolen till dagis. Så jag kanske får jobbat något… SÅ tråkigt behöver ett projekt eller något nytt att göra men kommer inte på vad!
Nu har även mina akrylnaglar börjat slitas och jag har inte en ny tid förrän nästa vecka så jag satte mig och målade dom korall-rosa. Blev väldigt fint. målade även tånaglarna när jag ändå var igång 🙂
Har inget intressant att skriva om.. ska träna idag tänkte jag. Solen skiner. Varmt ute. Kanske tar en promenad till gymmet.
Ha en fin dag allihop 🙂
Gomiddag,, Nä god efter middag 😃
Fint väder idag, Lite molnigt just nu Men annars så har solen skinet idag
Ha en skön underbar fin söndag

God eftermiddag.
En härlig sensommardag, sommarvärmen dröjer sig kvar under dagen men det börjar bli kyliga kvällar och mornar.
Ha en riktigt fin söndag alla LK:are🌺
God eftermiddag!
Underbart med lite sol, sommaren har inte försvunnit helt ännu ☀️❤️