Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: hus-och-hem
Läst 547 ggr
[mina blommor MiloochMalte]
1

hur ska jag kunna sova ?

I mammas och sambos badrum så är det en fläkt som låter ända hit via väggarna och de låter ända tills de stänger av lampan. Uch kan inte sova alls för denna j..vla fläkt . De låter som den vore inkopplad i väggen . Den stör min sömn. Man kan inte stänga av den heller.duma gamla fläkt blä blä

Cahira
0

öronproppar :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

0

Är också super känslig för ljud när jag sover om de låter surr ljud så väcker de mej och den surrar ju

0

Har de redan även natt bindel för ögonen . Djuren stör mig inte ett dugg

Mooniq
0

jag är oxå superkänslig för ljud och vaknar av minsta lilla knäpp.

Om det är en gammal fläkt kan det vara idé att ta isär den och ev smörja vissa delar. Ibland blir det ett gnissel-ljud som kan avhjälpas med lite siliconspray. Antar att den var relativt ljudlös när den var ny.☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

0

ja den är gammal   fläkt

Maria
1

Men de släcker väl lampan på natten? Då slutar väl även fläkten om jag fattar det rätt?

Vi har också en fläkt i badrummet som vi har kopplat "bort från" lampan så att man kan välja att ha den på eller inte.

/Maria

Anders 50
1

Har också en separat knapp till fläkten.

Men förstår att det är irriterande med sådant ljud. Kanske sitter den lite löst så att den vibrerar? Då blir det ju resonansljud i väggen.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

0

ja kan vara så #7 lyx med knapp en den gamla  fläkten som man inte kan stänga av .

Anders 50
0

Sabotage? ?  😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!