Är du idog...
eller mer åt det lata hållet?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Lat som en gris om jag få chansen. 🤓
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Aldrig hört ordet "idog", trodde det var en felstavning 😉
Men slog upp det hehe
Jag är nog mer åt det lata hållet, tyvärr. Har blivit det, men försöker att bli mer aktiv och mer energi, vissa dagar har jag mycket energi hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag är nog lite både och. Lat ibland och ofta energi. Jag tror att jag ofta är så full av energi att jag behöver vara avstängd emellanåt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
är både och.. kan vara otroligt lat och sen kan det slå över helt och jag får gjort massor på en eftermiddag… 😃
Är mer lat vintertid och jag är även beroende av ljus o mörker, vintertid sover jag fler timmar per dygn, så det kanske går lite hand i hand för min del.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
..mer, både-ock
sprudlande..joo, *ler*
elr -hmm, enrgifull är inte prick, mer gnetig
gör gärna lite för många saker samtidigt
har inte lärt mig vara lat, däremot att säga :Nej
..full fart, Tar ju bara tid
penke
En blandning av båda är jag. Ibland är jag mycket effektiv och företagsam och ibland mycket lat. Fast jag är inte alltid i rätt "tillstånd" när det behövs…😃Det lata har ibland en förmåga att inkräkta på det effektiva..!
/Christina
När det behövs är jag väldigt idog. Men oftast går det över om man sätter sig en stund….😃
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag har mycket svårt för att sitta stilla och vara sysslolös. Vill helst ha något att göra hela tiden. Då trivs jag bäst.
Zabelle
Jag är inte lat, jag är…… bekväm 😃
Jag är nog väldigt lat och bekväm av mig.. 😃