Sommarkläderna
Hade de krymt när du skulle ta på dem eller har du inga sådana problem?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nope, inga sådana problem. Snarare år andra hållet.
/Maria
Nej, sådana problem har jag inte. Jag försöker skaffa mig dem dock 😃 Men åh andra sidan har jag samma kläder på vintern som på sommaren, med enda skillnaden att jag har kappor, jackor och strumpbyxor till dem på vintern..
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Sedan 2009 har alla byxor krympt!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
.😕😕Hä'r också Anders!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Mina tycks ha växt… Så blir det när man skaffar en hud att promenera med tydligen. Mina favoritshorts blev förpassade till tyglådan för det fanns inte en chans att de skulle sitta uppe 😢
#5 Jag har tre hundar…inte f-n hjälper det! 😉
#6 Det kan ju bero på att jag gick från att vara i stort sett stillasittande 24/7 till att gå två långpromenader om dagen 5 dagar i veckan 😎
# 7 😮😉
Jahadå 😃
Kan knappt ha sommarkläder, måste ha långärmat och långbent nästan jämt, samt ganska ofta handskar el dyl även på sommaren 😕
Däremot eftersom jag i princip bara har ärvda kläder av mina systrar varav en är större än mig och en mindre så har jag variationsmöjligheter i min storlek om man säger så 😃
l'm back
De flesta av mina passar, utom en del bikiniöverdelar som var lite för små som jag fick köpa in, men short passade bra och linnen har jag ju året om så hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nä, här har jag inte haft fukt i gardroben över vintern 👍
Shorts och byxor med korta ben är skönt på sommaren och att använda kläderna på annat sätt. Och så sommarlinnen, det är sommar det!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet