God morgon 7 juli
Mångas semester har börjat och äntligen ska de härliga dagarna komma med värme
För första gången på jag vet inte när är det alldeles vindstilla, man tror inte det är sant efter flera månaders blåst.
Önskar er en superdag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Äntligen sommar ute! Första semesterveckan har kört förbi i turbofart.
Gräsroboten James jobbar så godmodigt och jag är nöjd. Har till o med börjat greja i trädgården och tycker det e kul… tänk att bara få slippa kippa gräset - underbart! har köpt 4 säckar NPK till så gräsmattan ska gödslas maximalt i år.
I kväll spelar Gyllene Tider i Lysekil så det lär bli mycket folk på den här sidan landet idag.
När badrock/rocktåget drog igång nångång på 90-talet så jobbade jag som taxitelefonist i Lysekil. Totalt kaos, varken ambulanser, poliser, bussar, brandbilar eller taxi kom fram nånstans.. Kommer ihåg att vissa artister kom med båt, andra med helikopter eller tåg…=). Det ska bli riktigt fint sommarväder idag så det blir en suverän dag.
Ska jag dit - nope, orkar inte med trängseln.
Igår åkte jag till Bovallstrand och kollade in en fotoutställning som en kompis från Uddevalla har där. Jättefina bilder och jag önskar att jag var en bråkdel så bra fotograf.. så jag får fortsätta öva på mina blommor =)
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Hej på er!
Det är varmt idag också, men jag hoppas att det inte blir 32 grader idag igen… Jag skulle verkligen behöva ett par nya kjolar.
Idag har jag köpt en ny baddräkt i alla fall. Det tog ett tag att hitta en i min storlek som inte visar upp allt man har. Det görs nästan inga badkläder i min storlek som faktiskt täcker någonting. Designers verkar tro att bara för att man är smal så vill man visa upp sig 😡
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Hej! när får vi se foto från bröllopet?🙂
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Förmodligen på tisdag Christine! :) De skickas ikväll, men på posten (det är flera hundra bilder) så de ska hinna fram också.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

God middag.
Så vackra blommor Cristine, sommar..sommar..🙂
Varmt idag här också 24 grader nu, men blåser lite så det svalkar.
Önskar er en härlig söndag🌺
God dag! ☀️
Nu känns det verkligen som sommar ute gud vad man blir lycklig av det alltså! Sol, värme och näst intill vindstilla. Underbart! När jag fått i mig kaffet ska jag åka upp till Härryda och hälsa på ett stall och sedan träffa en gammal vän som jag inte träffat på flera år. Ska bli riktigt kul!
Önskar er alla en underbar dag! 😃
Gomidda!
Allt väl här i Småland! ☀️skiner!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godafton! Hemma igen! En härlig dag har det varit men jag har mest städat stuga, vädrat filtar och grejat. Lite njuta har jag hunnit också.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet