Godmorgon 22 juni
God förmiddag!
Jag var hemma i lugn och ro, dottern drog iväg vid ½ 4 tiden tror jag det var och kom hem vid 2. Det var många ungdommar hos grannen och att de hade roligt hördes hit upp med dans och kubbspel bl.a. Nadesch fick lära ut hur man dansar salsa.
Ha en god fortsättning!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag var hos vänner o tjöta - och tvärt emot midsommarmaten så blev det räkor, vitlöksbröd o dip med vin till. Slapp gå hem i regnet för det var upphåll när jag traskade hem. Varmt ute. .Inga blommor under kudden. Ska snart åka iväg o jobba. Det blåser smådjävlar ute men uppehåll. Cruising i Lysekil som jag missar men låt gå för den här gången 🙂Extrapass på jobbet ger mer klirr i kassan
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Godmorgon!
Grått och regn här idag. Men gårdagens väder var helt ok, lite väl blåsigt ibland, men inte så kvavt, och bara några regndroppar på kvällen.
Idag är det liite segt 😉men vad gör det.? Det går över! 🙂
Ha en bra midsommardag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God middag.
En trevlig kväll med familjen och god mat, regnet och åskan som varnats för uteblev här🙂
Ha en fortsatt fin helg allihopa🌺
Midsommar-dags-hälsningar från Rättvik. Noll mottagning där vi bor. Är i samhället för att äta. lunch. Ha det så gott.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God eftermiddag!
Det var en fin Midsommar igår med smörgåstårta. Idag är det uppehåll med vädret så jag ska passa på att åka ut till min häst och gosa/rida lite. 🙂Även försöka ta några bilder för en gång skull.
Oj, redan kväll
God kväll på er! 👋
Hoppats alla haft och får fortsatt bra helg!
Igår blev det picknick. Första gången på länge som vi tog tandemcykeln på längre tur. Den behöver fortfarande fixas till, men den klarade ändå att ta sig upp för de jobbiga backarna i närheten 🥵
Härligt somrigt ute igår, såg många glada människor..
några hade fixat långbord på kolonilotten
medan andra stod vid vattnet och grilla.
Härligt med ledig fredag!
Idag är rätt skön me' och nu börjar solen titta fram😃
#3 Fina luktärtor! ser stora ut
#9 ja, de är stora med vågig kant. Heter Frolic har jag för mig. www.raravaxter.com är en kul sida med massor av luktärter … dessa och High scent är favoriter.😃
#10 Mycket att välja mellan där.. gröna, svarta, röda, ……
Hur många olika sorter har du?
#11 lite olika år för år.. i år har jag nog bara 5 sorter, mest dvärgluktärt men håller på att beta av deras sortiment allt efter som… 🙂