God morgon 21 juni
'
Ja nu är vi här..det är dagen med stort D.
Det är väl dagen man stressar minst på av alla storhelger då man slipper laga mat.
Städa slipper man då man äter ute och skulle det börja regna så är man så upptagen med att bära bordet ut och in att man inte ser om det är städat eller ej.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon alla.
Hoppas ni får en fin Midsommar.
/Maria
Glad midsommar!
Viktig fråga: Räknas staket som gärdsgård?
God förmiddag!
Glad midsommar!
#2 Är du nyfiken på framtida make? 😃
Glad Midsommar till er alla! 🙂
Och god morgon. Här ska det regna och åska.
Go förmidda!
#0 Jaså ska du inte äta nåt idag, eller är du bortbjuden? 😉
#2 Visst! 😃 Men staket i ett villaområde är det fusk att hoppa över! 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Gomiddag
Önskar er alla en underbar fin midsommar, Solen ska skina över oss,, 🌺

God middag.
Regn eller sol… ha en underbar Midsommar alla LK:are där ute🌺🌺
Ha en härlig helg allesammans.
Började dagen med en promenad. Luften var kvav, det var varmt och jag förbannade min energi att överhuvudtaget göra nånting idag..
Åkte iväg och grattade ett äldre par med en rejäl blomma i en zinkbalja - Afrikas blå lilja, en blå och en vit samplanterade. De blev jätteglada så nu står baljan på hedersplatsen på altanen.
Väl hemma så blev det en lätt omelett till lunch och sen - min dumma höna - drar jag fram gräsklipparen - igen.. luften är om möjligt ännu tjockare o kvavare nu. Och 27 goda grader ute.. Helt slut efter gräsklippningen.. som jag längtar efter James - på butiken är sista budet måndag eller tisdag…. Korkat att gödsla 2 säckar under maj månad. för gräset gror ju nästan 1 dm på 4 dagar…!!.. hugaligen….😟
så nu ska jag göra ingenting.. sen ska jag till Majsan som bor 1 km bort o dricka vin o ljuga resten av kvällen… och lär få gå i ösregn o åska hem.. 😃
Katten är lat och vaktar altanen…..
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#3 Ja såklart…tyvärr ingen dröm jag kom ihåg 🤔
#5 Kanske det jag gjorde fel 🤔