Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 312 ggr
Maria
7/16/20, 6:46 AM

Godmorgon torsdag 16 juli

Godmorgon på er. Thohoo det regnar inte. Ha en bra dag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
7/16/20, 7:01 AM
#1

Jag hoppas det kommer någon tekniker från Telenor. Det känns jättekonstigt utan Internet. Känner mig helt handikappad trotts mobilen haha😁

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
7/16/20, 7:23 AM
#2

God morgon. Mulet och elva grader. Prognosen lovar varmare, men inte förrän i eftermiddag. Vi får se om det blir så. #1 Det är jättejobbigt att vara av med bredbandet. Hoppas det löser sig under dagen.

MonicaLagerquist
7/16/20, 8:01 AM
#3

God morgon

Vaknade vid fem och frös som en gris.Tog ingen temp men nog hade jag feber.Tog två alvedon och slumrade till en stund.Så det blir inget besök på katthemmet utan nu är jag isolerad hemma tills dess vi ser vart det tar vägen.

Stolt ägare till fem La permer

flocken
7/16/20, 8:39 AM
#4

Godmorgon Idag är det dax att bege sig hem. Vi har haft ett par underbara dagar. Kvällarna vid bryggan betyder så mkt. Men nu är det på tiden att man får se lite bilar o människor igen. Vi är snart här igen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
7/16/20, 8:48 AM
#5

#3 Usch då. Krya på dig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
7/16/20, 9:03 AM
#6

Godmorgon 🙂 

Nu börjar jag tröttna på detta regn , mer regn , , så gräset är så blött att man måste ha stövlar på sig. 

Önskar er alla en fin och regnig Torsdag , skämt åsido! ☔️🙂

HH 🙂

Annons:
[Vandrar]
7/16/20, 9:11 AM
#7

God Morgon !

Solen tittar fram och jag fick nästan en chock vad är det där på himlen, har inte sett solen på så länge så jag nästan glömt hur den ser ut  😮😃☀️😉

Hoppas du får ordning på bredbandet Maria.

Krya på dig Monika.

Ha en fin dag på er allihop ☀️

MonicaLagerquist
7/16/20, 11:38 AM
#8

Känner mig inte det minsta sjuk. Har storstädat två rum nu på förmiddagen. Har inte fått någon feber ännu. Tog ju Alvedon vid 4.30 i natt.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
7/16/20, 12:17 PM
#9

#8  Så skönt för dig ! 🙂

HH 🙂

Maria
7/16/20, 1:43 PM
#10

Så nu fick jag köpa mer surf till min telefon för att inte nätet funkar hemma. Skit så beroende man blir. Det finns ju radio förstås 😁

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
7/16/20, 2:06 PM
#11

#10 Har teknikern inte dykt upp än?

Maria
7/16/20, 2:26 PM
#12

#11 Nej hopplöst. Ringde Telenor och tekniker ska höra av sig inom 48 timmar för att boka en tid så det här blir väl inte löst innan helgen. Jag förklarade att min man ringt och felanmält igår. Då så han att min mamma måste logga in för att han skulle hjälpa mig 😁 Jag måste ha en barnslig röst. Fick förklara igen att jag är snart 60 år och min MAN hade anmält.😊

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Ljungåsen
7/16/20, 2:48 PM
#13

#12 Men vad trist! Man är så beroende av att nätet fungerar, så man kan ju tycka att de skulle snabba sig lite.

Annons:
Upp till toppen
Annons: