Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 287 ggr
Maria
7/11/20, 6:39 AM

Godmorgon lördag 11 juli

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg med 15 grader ute.

Hoppas ni får en härlig lördag🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
7/11/20, 7:01 AM
#1

God morgon. Tolv grader och strålande sol. Jag hoppas verkligen att det kommer fortsätta vara fint väder, och bli så varmt att marsvinen kan få gå ut en stund. De har inte alls kunnat vara ute så mycket på sistone.

MonicaLagerquist
7/11/20, 7:29 AM
#2

God morgon

Bakade en massa bröd och annat igår.

Idag är det styrelsemöte på katthemmet och jag fick äran att vara fika ansvarig. Vi har ju mötet vid tolv så det är både mackor och go-fika som gäller.

Mannen kör mig till mötet och sen tar jag bussen hem.

Ha en skön lördag.

Stolt ägare till fem La permer

Soligajag1
7/11/20, 9:01 AM
#3

Godmorgon ! 🙂 

Lördag och avkoppling , jag gick upp och skulle sätta på  kaffe , då såg jag ett kuvert i hallen , tog upp det och läste : Hej Hillevi , tack så mycket för kakorna till kaffet , jag hittade ett lås i mina lådor , det kan du  ha i källarförrådet .  🙂 Kram / Gudrun. 

Wow !! Hon är otrolig . Hon ger mig alla saker igår och sen får jag ett lås också. Jag bara måste baka bröd idag och ge henne.  Vilken tur att jag har en sådan vän, sådana ska man vara "rädd om" ❤️ 

Det finns hyllor i detta  förråd , där kan jag har mina loppis lådor . Perfekt! 

Önskar er alla en fin Lördag! 🌺

HH 🙂

Maria
7/11/20, 11:05 AM
#4

#3 Ja vänner får man vara rädd om❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
7/11/20, 11:33 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Godmorgon! Solen skiner och regnet ligger på lur!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
7/11/20, 6:01 PM
#6

#5 Så vacker han är🙂

Vi har lagt ut vår gamla TV till bortskänkes i en grupp på facebook som rör vårt område. Det kommer en tjej och hämtar den imorgon.

Himla bra när man kan göra så. Jag gillar att saker och ting kommer till nytta.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
7/11/20, 6:19 PM
#7

# 6 Det är toppen ! 😊 Trodde inte att någon ville ha en tjock Tv idag , trots att dem får den. Min syster hade en , men den åkte till sopstationen ,

HH 🙂

Maria
7/11/20, 7:23 PM
#8

#7 Detta är en 42 tums platt-TV 😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
7/11/20, 7:38 PM
#9

#8  Jamen , dåså , då får du väl en peng. 🙂

HH 🙂

Maria
7/11/20, 9:25 PM
#10

#9 Nej den är gratis🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
7/12/20, 4:48 PM
#11

#9 Det kom en trevlig ung tjej och hämtade TV:n idag. Hon hade med sig en liten säckkärra🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

MonicaLagerquist
7/12/20, 5:18 PM
#12

#11 Smidigt med säckkärra.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
7/12/20, 5:42 PM
#13

#12 Ja vad gjorde man utan en säckkärra.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: