Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 286 ggr
Maria
6/7/20, 6:45 AM

Godmorgon söndag 7 juni

Godmorgon på er

Vi har det lite mulet och 12 grader. Jag hoppas att det låter bli att regna idag.

Ha en skön dag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
6/7/20, 7:08 AM
#1

God morgon. Nio grader och mulet. Vad hände med sommarvädret egentligen? Hoppas på något trevligare väder än igår, när vi hade regn, hagel och åska.

MonicaLagerquist
6/7/20, 7:31 AM
#2

God morgon

Solen skiner men det blåser halv storm.Sängkläderna går i tvättmaskinen och jag ska straxt ta itu med att fotografera kattungarna och sen är det dags för att uppdatera hemsidan.

Ha en skön söndag .

Stolt ägare till fem La permer

Lillyrod
6/7/20, 7:40 AM
#3

God morgon!

Solen skiner och det är 13 grader. Ser skönt ut men eftersom det redan börjat vifta lite i träden lär det nog bli blåsigt. Det brukar inte börja blåsa här normalt sett förrän 13-tiden när havsbrisen kommer.

Hoppas på fint väder hela dagen.

[Shamanens Ljus]
6/7/20, 10:19 AM
#4

God Förmiddag !

Sol och 15 grader, blåst som tar i mellan varven och vittnar om att jag behöver täta fönsterna men drar mig för jag har innanfönster i hela huset och dra ur alla dom där fy sjutton men innan vintern ska det väl bli gjort hoppas jag 😓

Önskar er en fortsatt fin Söndag 🙂

Maria
6/7/20, 3:05 PM
#5

Nu har jag gjort i ordning chili con carne. Plockat lite liljekonvaljer och satt på bordet. Min man har badat bastu så nu ska vi bara slappa. Innan så var vi och handlade två studentpresenter och så köpte vi glass 🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[[eskils_]]
6/7/20, 4:20 PM
#6

Här har gårdagsregnet dragit förbi, men det blåser fortfarande. 

#5 Låter trevligt. 🙂

Annons:
aggeelin
6/7/20, 4:39 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

God eftermiddag! Sitter i uterummet och gör ingenting alls men borde nog göra det.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
6/7/20, 4:39 PM
#8
aggeelin
6/7/20, 4:39 PM
#9
aggeelin
6/7/20, 4:39 PM
#10
aggeelin
6/7/20, 4:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Min bror var här på mat igår och passade på att klippa våra träd med gott resultat. Det blev ljust och luftigt för träden.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
6/7/20, 4:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Verkligen välbehövligt för päronträdet.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: