Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 302 ggr
Maria
6/4/20, 6:33 AM

Godmorgon torsdag 4 juni

Godmorgon på er. Idag har vi lite skyar på himlen och 11 grader i skrivande stund.

Det är min pappas födelsedag. Han sa alltid att det var sol när han fyllde år och jag minns hans 50-årsdag då det var kalas i lägenheten och hur varmt som helst.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
6/4/20, 6:40 AM
#1

God morgon. Halvmulet och tio grader. Idag tog det emot mer än vanligt att ta sig upp ur sängen, så jag kommer behöva mycket kaffe innan jag vaknar ordentligt.

MonicaLagerquist
6/4/20, 7:00 AM
#2

God morgon

Lita halv taskigt väder här i Örsundsbro. Eller kanske är det ett bra väder för jag måste städa och fota kattungar.

Ha en skön torsdag!

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
6/4/20, 2:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God mitt på dagen på er! Här är ganska kyligt! Skickar med en bild från i tisdags ikväll när jag var på "skrönor på trappen". Det var utanför teatern och riktigt trevligt men kallt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
6/4/20, 2:43 PM
#4

#3 Vad trevligt🙂 Var det lokala skrönor?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Shamanens Ljus]
6/4/20, 4:18 PM
#5

Hej i tråden på eftermiddagen 🙂

Varmt har det vart men inte så där intensivt utan lite kyliga vindar så det var riktigt behagligt   men nu tycks det molna på och regn väntas i helgen.

Ha en fortsatt fin dag 🙂

Upp till toppen
Annons: