Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 362 ggr
Maria
6/3/20, 6:08 AM

Godmorgon onsdag 3 juni

Godmorgon på er från ett Göteborg med 12 grader just nu och strålande sol.

Det har ju varit så himla varmt ett par dagar så det verkar bli detsamma idag.

Ha en bra dag alla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ljungåsen
6/3/20, 6:31 AM
#1

God morgon. Elva grader just nu, med gott om moln på himlen. Det får gärna bli aningens mindre varmt än de senaste dagarna så jag orkar pyssla lite i trädgården.

MonicaLagerquist
6/3/20, 7:40 AM
#2

God morgon

Vi har ännu inte bestämt oss om vi ska ut på sjön idag eller ej.Men ikväll ska jag in med Kråkan och Kombi för att vaccinera dem.Dessie får vänta tills dess att kattungarna ska vaccineras om ett par veckor.

Ha en skön dag.

Stolt ägare till fem La permer

aggeelin
6/3/20, 8:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon! En kylig morgon efter regn riktigt kylig kväll - få se hur det går idag. Ska hinna planera för torsdag och fredag. Bäst att sätta fart tiden går fort.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
6/3/20, 9:19 AM
#4

Det får bli en sväng ut på sjön idag med.Det gäller att passa på när det är väder.

Stolt ägare till fem La permer

Lona
6/3/20, 3:34 PM
#5

Har varit och hämtat bilen i Kungsbacka där den stod på en Fin Bilverkstad efter att ha gått sönder på motorvägen i helgen. Enligt verkstan var hela kopplingen paj vilket skulle kosta minst 17 000:- att fixa. Detta på en 13 år gammal bil. Jag skämdes när jag stod där med min ganska skruttiga bil och hämtade den med ett släp för transport till vår vanliga verkstad 8 mil längre norrut. Det tog mindre än fem minuter för "min" bilmekaniker för att konstatera ett fel som går på några tusen att åtgärda. Jävla tur att vi inte lät Fina Verkstaden fixa bilen!!! Alla har inte råd med en sprillans ny merca…


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

MonicaLagerquist
6/3/20, 4:57 PM
#6

35 otur att bilen gick sönder. Tur att ni kunde få hjälp som inte ruinerade er

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Tarotstollan
6/3/20, 9:49 PM
#7

#5. Så typiskt att "fina verkstaden" skall trissa upp priset eller se större problem än det behöver vara.

Solsken och varmt idag också, skulle gått ut men jag orkade inte. Imorgon måste jag till vårdcentralen, så då har jag inget val!🥵

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: